bugün

earthquake

pavlovun kopegi - o değil de ehliyete gittim, 2 aydır gelemiyorum n'oldu benim ehliyet işi diye sordum,
kadın hesap sorar gibi 2 aydır nerdeydin yavşak dedi resmen.
earthquake - ananı sikim.

özlediğimi anladığım, aynı sözlükte yazdığımızı öğrendiğim şahsiyet.

(bkz: blöhö)
(bkz: kola koyayım)
(bkz: 8 in laneti)

o değil de bir gaspet vardı n'oldu ona ?
© copyright 2005 - 2026