bugün

game of thrones

jon snow denilen bir yavşağı bünyesinde barındıran dizi.

--spoiler--
kız geliyor sarılıyor, seviş benimle diyor bu ibne hayır yeminim var diye ötüyor. eyvallah tamam da bir kaç sahne öncesi kızın katli emredilmişken neden öldürmedin? o zaman ki yeminin nerdeydi? dava adamı duygusuyla mı hareket eder?

jon snow üzgünüm ama şovenist bir ibnesin.
--spoiler--
© copyright 2005 - 2026