bugün

portatal

klavyesinin ''y'' tuşu basmayan yazar. *

edit: bende de ''k''ler 'y' çıkıyor demek ki. ya da sıcaklar sıkıntı yaratıyor gece gece. kimse ayar vermeden kendi kendimi kaşıyayım dedim.
© copyright 2005 - 2026