bugün

ateisthane

aslında fena olmaz ama bazı açmazları olabilir.çok kırılgan bir hoşgörüye sahip dinciler orayı talan ederler hemen.hoşgörüleri hemen bitiverir.
ama türkiye de bildiğim kadarıyla marksizm akademisi var.adı ateizm akademisi olsaydı neler olurdu neler.
© copyright 2005 - 2026