bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı12
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz11
- sedat pekmez15
- tarot falına inanan salak4
- diamond bosphoruss denen yazar7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı6
- kadınlar neden aldatır15
- devşirmelik makamı13
- türk telekom port zammı4
- helal olsun be2
- alan greenspan2
- lionel messi11
- ithal et2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- cayenne4
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- 0 0 73
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- ismail kartal büyüktür okan buruk2
- askerlik9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- elmas bey birader gitmesin kampanyası2
- kadında güzellik aramayan erkek6
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- köyde yaşama isteği2
- 8 yıllık küpenin kaybolması2
- sürekli esnemek6
- buddy dude4
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- iremga2
- göğüs uçlarını birbirine değdirebilen kadın2
- kıskançlık5
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- kimyon4
- eşek sucuğu14
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- milli takıma reklam veren hiçbir markayı almıyorum2
- gammaz çetesi çökertildi2
5.sezonunun ilk bölümü hakkında düzgün bir yorum yapmamıştım ama söylenenleri gördükten sonra yapma gereği hissediyorum.
--içerik--
ilk bölümde bir sürü abzürtlük olduğunu söyleyenlere sesleniyorum. yasalar nezdinde uysal bir hayat geçiren ve suçların bile belli standartlar içerisinde işlenmesi gerektiğine kani olmuş kimseler, tabii ki böyle anomal yaklaşımlara olumsuz bakacaklar. kaldı ki sizin sağduyunuz mike tarafından dile getiriliyor. ama mantık çerçevesinde bu işin gerçekleşebilirliği, yani mıknatısın işe yararlılığı söz konusuyken, hâlâ durumun abzürt olmasından bahsetmeniz gerçekten sinirime dokunuyor. ulan, zaten mühim olan sınırların dışına çıkabilmek ki bunu gerçekçiliğini ve mantığını kaybetmeden yapıyor dizi. gerçekçilikten koptuğunu iddia etmek için çok erken, en azından bu bölümde kaybetmedi. walter'ın godfather olma yolunda ilerlediğini, boku çıkacağını söylemek ise diziyi götünüzle izlediğiniz izlenimi uyandırıyor bende. walter'ın gus'ı öldürdükten sonra kazandığı bir özgüven söz konusu, evet ama dizide götünün kalktığı şeklinde yansıtılıyor ve göze batıyor bu. kaldı ki bölümün en başındaki sahnelerden de mi bir bok anlamadınız? işler ters gidecek ve walter göt kalkıklığıyla hatalar yapacak. gerçi aldığı silahı ne için kullanacağı belli değil. ama bu adamın ruh değişikliklerine 4 sezon boyunca tanık olduk, zaman zaman gaza geldi atar yaptı, kalitesini konuşturdu; yeri geldi korkak bir tavuğa dönüştü ve yalvar yakar davrandı. içten pazarlıklı oldu, samimi oldu. normal bir insan oldu. abartma yok, bir şey yok bu bölümde de. saul goodman da tabii korkacak, adam koskoca gus'ı öldürdü amına koyim. adamakıllı izleyin şu diziyi, ergenlerin gözbebeği olacağından yakınırken onlardan biri gibi davranmayın.
--içerik--
--içerik--
ilk bölümde bir sürü abzürtlük olduğunu söyleyenlere sesleniyorum. yasalar nezdinde uysal bir hayat geçiren ve suçların bile belli standartlar içerisinde işlenmesi gerektiğine kani olmuş kimseler, tabii ki böyle anomal yaklaşımlara olumsuz bakacaklar. kaldı ki sizin sağduyunuz mike tarafından dile getiriliyor. ama mantık çerçevesinde bu işin gerçekleşebilirliği, yani mıknatısın işe yararlılığı söz konusuyken, hâlâ durumun abzürt olmasından bahsetmeniz gerçekten sinirime dokunuyor. ulan, zaten mühim olan sınırların dışına çıkabilmek ki bunu gerçekçiliğini ve mantığını kaybetmeden yapıyor dizi. gerçekçilikten koptuğunu iddia etmek için çok erken, en azından bu bölümde kaybetmedi. walter'ın godfather olma yolunda ilerlediğini, boku çıkacağını söylemek ise diziyi götünüzle izlediğiniz izlenimi uyandırıyor bende. walter'ın gus'ı öldürdükten sonra kazandığı bir özgüven söz konusu, evet ama dizide götünün kalktığı şeklinde yansıtılıyor ve göze batıyor bu. kaldı ki bölümün en başındaki sahnelerden de mi bir bok anlamadınız? işler ters gidecek ve walter göt kalkıklığıyla hatalar yapacak. gerçi aldığı silahı ne için kullanacağı belli değil. ama bu adamın ruh değişikliklerine 4 sezon boyunca tanık olduk, zaman zaman gaza geldi atar yaptı, kalitesini konuşturdu; yeri geldi korkak bir tavuğa dönüştü ve yalvar yakar davrandı. içten pazarlıklı oldu, samimi oldu. normal bir insan oldu. abartma yok, bir şey yok bu bölümde de. saul goodman da tabii korkacak, adam koskoca gus'ı öldürdü amına koyim. adamakıllı izleyin şu diziyi, ergenlerin gözbebeği olacağından yakınırken onlardan biri gibi davranmayın.
--içerik--
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar