bugün
- eski eşle tekrar evlenmek5
- 19 yaşında kızla yatmak5
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- ankara nın en güzel yanı2
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi4
- versuch2
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması2
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- ona bir şey söyle10
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- genç görünmeye çalışmak7
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- kadir inanır22
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- içtim şarabı13
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- anın görüntüsü22
- gitme diye yalvarmak6
- genç olmanın en güzel yanı5
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- sözlükteki gizli düşmanım10
- eski işyerine tekrar başlamak4
- kemalist dünya24
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- sabaha kadar okunacak kitap4
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- kadınlar2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- öldükten sonra bana ne olacak5
- her insanın bir cini olması8
- amerika birleşik devletleri7
- true'nun çaylak olması16
- velvet28
- x in memeleri3
- portekiz5
- kolombiya4
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- uludağ sözlüğün boşalması3
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- dünya12
- üniversitelerin gereksiz olması16
- şarapçı bey koala birader3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
Cuma akşamından bu yana okuldan arkadaşlarla pizza ve şarap partisi yaparken bir yandan azmedip dördünü birden izlediğimiz etkileyici franchise. Genelde zombie filmleri o kadar vasat oluyor ki (Dawn of the Dead (tüm versiyonları) ve 28 Days Later hariç) pek bir beklentimiz yoktu. Ama genel kanımız adamlar gayet sıkı iş çıkarmışlar.
Resident Evil: Serinin normal olarak en güçlü filmi. Ayrıca en fazla korku-gerilim öğesini barındıran ayağı. Senaryo sıkı yazılmış, her bir tarafa dağılmıyor. Şirket binasını yöneten bilgisayarın acımasız bir şekilde herşeyi kapatıp herkesi kurban etmesi, hesaplı, metodolojik, çarpıcı bir başlangıç. Milla Jovovich, Fifth Element günlerinden beri kendini epey geliştirmiş, anestezi kurbanı olarak etkileyici bir performans ortaya koyuyor. Kırmızı yırtmaçlı elbisesi ve çizmeleriyle rap rap rap yürüyüşünü görmek büyük zevk. Alien'daki Sigourney Weaver'dan bu yana bizi en etkileyen kadın kahraman oldu. Filmin temposu hiç düşmüyor, Marylyn Manson imzalı müzikler gerilimi daha da besliyor. Sürekli gölgeli yeraltı sahneleri, Cube destekli lazer ağ ölüm sahneleri, kan banyosuna dönen kovalamalar, gerçekten kazanmalarını istediğiniz kahramanlarıyla türünün en iyi örneklerinden. Tek sıkıntı belki zombieler makyaj olarak biraz yetersizler. Ama kesinlikle tavsiye edilir izleyin.
Resident Evil 2: Apocalypse: Serinin en zayıf halkası. ilk 20 dakikası harika başlıyor, sonra tamamen sıradan bir aksiyon- kavga filmine dönüyor. Karakter lafını kullanmıyorum bile. Cyberborg'lar falan giriyor işin içine, birincisinden sonra çok vasat kaldı. Ama aksiyon tam gaz, sonu da etkileyici bir şekilde bitiyor. En zayıf noktası senaryoda her yer her yerde. Bir türlü odak noktasını tutturamıyor: Zombiler mi, kaçış mı, şehir mi? Asıl önemlisi, ilerleyen filmlerde kullanılmak üzere bir takım fikirler ortaya atıyor. Milla yine harika.
Resident Evil 3: Extinction: ikinciden sonra çok güzel toparlıyor. Serinin en iyi ikinci halkası. Alice (Milla) ilki kadar cool, Umbrella o derece ugursuz ve meşum. Enfeksiyon tüm dünyayı ele geçirmiş durumda ve kahramanlarımız çölleşen Amerika'da hayatta kalmaya çalışıyorlar. Alice'in güçleri doruk noktasında. Alice, Umbrella ve sağ kalanlar, zombilerin ele geçirdiği apokaliptik dünyada yine güç mücadelesindeler. Kargalarla ilgili yerlerde Omen'i hatırlayacaksınız. Çölün uğursuzluğunu, çaresizliğini iyi yansıtmışlar.
Resident Evil 4: Afterlife: Matrix, the Walking Dead, Predator, New York'tan Kaçış'ı harmanlayın işte size Afterlife. Oyuncular iyi, konu akışı iyi, aksiyon sahneleri iyi ve ilkinden sonra gerilimin yükseldiği bir başka halka. Sığındıkları hapishaneden kaçış sahneleri özellikle diken üstünde oturtuyor. Sonunu tabi ki 5. film için ucu açık bırakmışlar. 5. Film Eylül 2012'de vizyona giriyor bu arada.
Final Verdict: Alın, vakit bulun, dördünü birden arka arkaya izleyin. Milla'yla sevgili olduıunuzu hissedebilirsiniz, hatta tuvalete falan giderken, woaf woaf diye dönerek, uçarak gitmeyi deneyebilirsiniz, makyajsız halinizle zombie gibi bile davranabilirsiniz. Tüm seri için notlama:
10/8
10/4
10/7
10/6
Resident Evil: Serinin normal olarak en güçlü filmi. Ayrıca en fazla korku-gerilim öğesini barındıran ayağı. Senaryo sıkı yazılmış, her bir tarafa dağılmıyor. Şirket binasını yöneten bilgisayarın acımasız bir şekilde herşeyi kapatıp herkesi kurban etmesi, hesaplı, metodolojik, çarpıcı bir başlangıç. Milla Jovovich, Fifth Element günlerinden beri kendini epey geliştirmiş, anestezi kurbanı olarak etkileyici bir performans ortaya koyuyor. Kırmızı yırtmaçlı elbisesi ve çizmeleriyle rap rap rap yürüyüşünü görmek büyük zevk. Alien'daki Sigourney Weaver'dan bu yana bizi en etkileyen kadın kahraman oldu. Filmin temposu hiç düşmüyor, Marylyn Manson imzalı müzikler gerilimi daha da besliyor. Sürekli gölgeli yeraltı sahneleri, Cube destekli lazer ağ ölüm sahneleri, kan banyosuna dönen kovalamalar, gerçekten kazanmalarını istediğiniz kahramanlarıyla türünün en iyi örneklerinden. Tek sıkıntı belki zombieler makyaj olarak biraz yetersizler. Ama kesinlikle tavsiye edilir izleyin.
Resident Evil 2: Apocalypse: Serinin en zayıf halkası. ilk 20 dakikası harika başlıyor, sonra tamamen sıradan bir aksiyon- kavga filmine dönüyor. Karakter lafını kullanmıyorum bile. Cyberborg'lar falan giriyor işin içine, birincisinden sonra çok vasat kaldı. Ama aksiyon tam gaz, sonu da etkileyici bir şekilde bitiyor. En zayıf noktası senaryoda her yer her yerde. Bir türlü odak noktasını tutturamıyor: Zombiler mi, kaçış mı, şehir mi? Asıl önemlisi, ilerleyen filmlerde kullanılmak üzere bir takım fikirler ortaya atıyor. Milla yine harika.
Resident Evil 3: Extinction: ikinciden sonra çok güzel toparlıyor. Serinin en iyi ikinci halkası. Alice (Milla) ilki kadar cool, Umbrella o derece ugursuz ve meşum. Enfeksiyon tüm dünyayı ele geçirmiş durumda ve kahramanlarımız çölleşen Amerika'da hayatta kalmaya çalışıyorlar. Alice'in güçleri doruk noktasında. Alice, Umbrella ve sağ kalanlar, zombilerin ele geçirdiği apokaliptik dünyada yine güç mücadelesindeler. Kargalarla ilgili yerlerde Omen'i hatırlayacaksınız. Çölün uğursuzluğunu, çaresizliğini iyi yansıtmışlar.
Resident Evil 4: Afterlife: Matrix, the Walking Dead, Predator, New York'tan Kaçış'ı harmanlayın işte size Afterlife. Oyuncular iyi, konu akışı iyi, aksiyon sahneleri iyi ve ilkinden sonra gerilimin yükseldiği bir başka halka. Sığındıkları hapishaneden kaçış sahneleri özellikle diken üstünde oturtuyor. Sonunu tabi ki 5. film için ucu açık bırakmışlar. 5. Film Eylül 2012'de vizyona giriyor bu arada.
Final Verdict: Alın, vakit bulun, dördünü birden arka arkaya izleyin. Milla'yla sevgili olduıunuzu hissedebilirsiniz, hatta tuvalete falan giderken, woaf woaf diye dönerek, uçarak gitmeyi deneyebilirsiniz, makyajsız halinizle zombie gibi bile davranabilirsiniz. Tüm seri için notlama:
10/8
10/4
10/7
10/6
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar