bugün

sanalsecim2007 com

oy kullandıktan hemen sonra kackisiyiz.com a iframe açan ama akabinde ''site hiçbir taraf,parti,siyasi görüş gözetmeksizin düzenlenmiştir'' diyen site.

Ben buna gülüyorum ya.

edit: üstelik kackisiyiz.com a her giren o sitedeki sayısının 1 hane yükselmesini sağlıyor.yani ben kackisiyiz.com daki düşünceleri desteklemesem bile şuan desteklemiş gibi oldum.

Ayrıca kackisiyiz.com 'dan popup açılan site.ve oy kullananların büyük çoğunluğu o siteden gelenler olduğu için hiçbir objektiflik taşımamaktadır.

Normal objektif bir ankette Akp fark atacağı için ulan bi site açalım sadece solcuları sokup chp yi birinci yapalım sora girip sözlükte hava atalım diyerek açılmış bir sitedir.
© copyright 2005 - 2026