arthas menethil

bugün bana iyi bir ders vermiş olan yazar.* valla yazmayı w ile değil v ile yazılması gerektiğini kibar bir şekilde söylemiş yazar.
ayrıca türk dil kurumu başta olmak üzere güzel dilimizi katlettiğim için herkesten özür diliyorum*
© copyright 2005 - 2026