bugün
- ismet gurbuz 202418
- küfreden kız iticiliği7
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar18
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- lise defteri7
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- yürüyüş partisi8
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- beyaz otomobil satın almak15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- ankara da nato zirvesi tedbirleri4
- saba makamı ile okunan ezan4
- türkiye6
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- düşük iq belirtileri5
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- göbek adınız2
- rabbin para vermesi4
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- bugün de meme atan olmaması13
- amerika birleşik devletleri6
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- almanya5
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- ilgi2
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- terlikle dövmek2
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 65 şut çekip gol atamamak5
- diş ağrısı2
- dna testiyle ırk öğrenmek2
melih gökçek'in açıklamasıdır.
arkadaş anlayamıyorum, yemin ediyom bu cümle nasıl söylenir, bu beyin nasıl çalışır çözemiyorum. çok afedersiniz beni sikecekler, ellerimi bağlayıp ağzıma külot tıkcaklar, saçımı çeke çeke hunharca ırzıma geçcekler, o pis döllerini içime boşaltcaklar sonra kafamı itekleyip siktir olup gidecekler ve ben çaresiz bi şekil de duvara yaslancam, dizlerimi karnıma çekip hüngür hüngür ağlıyacam, aradan 1 iki ay geçince hamile olduğumu öğrencem, yıkılıp kahrolcam, deprosyonlara girip intiharın eşiğine gelecem ama tüm bunlara rağmen o gavatın çocuğunu doğurcam he? ona annelik yapcam he.
vay anasını!
lan ben o doğurduğum çocuğa her baktığımda, o orospu çocuğu aklıma gelmeyecek mi? beni siken o piç gözümün önünde canlanmıcak mı? işini gördükten sonra kafamı tutup itmesi beni tekrar deli etmicek mi? vıcık vıcık olan bedenim tekrar aklıma gelmicek mi? onun o pis kokusu ve onun o iğrenç hali beynimde canlanmıyacak mı?
bu nasıl cümle lan?
resmen 'intihar et' demenin dolaylı anlatı mı değil mi?
sen kadınsın, sen doğurmakla yükümlüsün değil mi?
seni sikseler bile, senin amına koysalar bile, sen o çocuğu doğuracaksın değil mi?
bunlar bi kadına reva mı lan?
ayıp değil mi ?
insan anasını düşünür. yazık yemin ediyorum yazık. bu cümleye hak verenler empati yoksunu cahil heriflerdir. empati de öyle sıradan bişey değildir. empati bir insanı insan yapan en önemli olaydır.
ben iddaa ediyorum, bak açık ve net söylüyorum. eğer başbakan '' tecavüze uğrayan doğursun gerekirse devlet bakar '' cümlesini kurmasaydı. onun yerine '' tecavüze uğrayan kadınlar doğurmak istemiyorsa kürtajı devlet yapar, psikolojik tedavi sürecini falan her şeyini devlet karşılar'' deseydi. olaya bu şekil de yaklaşsaydı, gündem tamamen değişirdi. yandaşları bu tür demeçler vermez, olaya çok farklı pencereden bakardı.
özetle siyaset de sikildi artık.
ölün lan. siz de ölün.
geberin amk.
bi kadın bu kadar ucuz olamaz.
arkadaş anlayamıyorum, yemin ediyom bu cümle nasıl söylenir, bu beyin nasıl çalışır çözemiyorum. çok afedersiniz beni sikecekler, ellerimi bağlayıp ağzıma külot tıkcaklar, saçımı çeke çeke hunharca ırzıma geçcekler, o pis döllerini içime boşaltcaklar sonra kafamı itekleyip siktir olup gidecekler ve ben çaresiz bi şekil de duvara yaslancam, dizlerimi karnıma çekip hüngür hüngür ağlıyacam, aradan 1 iki ay geçince hamile olduğumu öğrencem, yıkılıp kahrolcam, deprosyonlara girip intiharın eşiğine gelecem ama tüm bunlara rağmen o gavatın çocuğunu doğurcam he? ona annelik yapcam he.
vay anasını!
lan ben o doğurduğum çocuğa her baktığımda, o orospu çocuğu aklıma gelmeyecek mi? beni siken o piç gözümün önünde canlanmıcak mı? işini gördükten sonra kafamı tutup itmesi beni tekrar deli etmicek mi? vıcık vıcık olan bedenim tekrar aklıma gelmicek mi? onun o pis kokusu ve onun o iğrenç hali beynimde canlanmıyacak mı?
bu nasıl cümle lan?
resmen 'intihar et' demenin dolaylı anlatı mı değil mi?
sen kadınsın, sen doğurmakla yükümlüsün değil mi?
seni sikseler bile, senin amına koysalar bile, sen o çocuğu doğuracaksın değil mi?
bunlar bi kadına reva mı lan?
ayıp değil mi ?
insan anasını düşünür. yazık yemin ediyorum yazık. bu cümleye hak verenler empati yoksunu cahil heriflerdir. empati de öyle sıradan bişey değildir. empati bir insanı insan yapan en önemli olaydır.
ben iddaa ediyorum, bak açık ve net söylüyorum. eğer başbakan '' tecavüze uğrayan doğursun gerekirse devlet bakar '' cümlesini kurmasaydı. onun yerine '' tecavüze uğrayan kadınlar doğurmak istemiyorsa kürtajı devlet yapar, psikolojik tedavi sürecini falan her şeyini devlet karşılar'' deseydi. olaya bu şekil de yaklaşsaydı, gündem tamamen değişirdi. yandaşları bu tür demeçler vermez, olaya çok farklı pencereden bakardı.
özetle siyaset de sikildi artık.
ölün lan. siz de ölün.
geberin amk.
bi kadın bu kadar ucuz olamaz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar