bugün

schengen vizesi

türkiye'nin dahil olduğunda hem avrupalılar hem bizim için mükemmel olacak uygulama. ne zaman olur muamma.

interrail yapacak olanlar ve idata'yla muhattap olacaklar için fazlasıyla açıklayıcı bir yazı mevcut. buyrunuz yararlanınız, idata'ya git gel uğraşmayınız. biz uğraştık siz uğraşmayın.

http://308negraarroyo.blo...vizesi-idata-gerekli.html

bunlar da gerekli olan dilekçe örnekleri
http://308negraarroyo.blo...il-dilekce-ornekleri.html
© copyright 2005 - 2026