bugün

vatoz

geceleri kıyıya yaklaşırlarmış. o yüzden gece denize girdiğimde asla yere basmam. 30 cm derinlikte bile yüzmeye çalışırım. aramızda bir elektriklenme olmasın diye.
© copyright 2005 - 2026