bugün

milli bayramlar

kutlamalarına ister gereksiz deyin, ister çocuklara işkence deyin. onlar bizi biz yapan şeylerdi. 100 çocuktan 10 tanesi oraya katılmak istemezdi o da anne babalarının baskısıyla belki. tamam zordu, yorucuydu ama orada bir şeyler yapmak, izlenmek, alkışlanmak ve gururlanmak göz yaşartıcıydı. bazı hisleri sadece bu bayramlarda hissedebilirdiniz. ama ne yazık ki artık bitti.

http://www.hurriyet.com.tr/gundem/20487219.asp
© copyright 2005 - 2026