bugün

shark night

sağ olsun arkadaş bu tür filmlerden hoşlandığı için mecburen izlemiş bulunduğum film. yarısında çıkmıyorsunuz en azından, o kadar da kötü değil. ama iki sikiş olsaydı bari.

bu arada blake isimli elemana ne oldu orasını göstermediler. adam jet ski ile köpek balığından kaçıyordu, siklemediler kendisini sanırım.
© copyright 2005 - 2026