bugün

ankara

"memleketim" olsun istediğim şehirdi lakin tüm çabalarıma rağmen sevip sahiplenemedim. çok denedim. bir şehir bu kadar çirkin olabilir mi ki... kupkuru havası, kokan suyu, dengesiz iklimi, her daim tozlu gibi duran meydanları.. özellikle kızılay, ulus tahammül edilecek gibi değil. daha çok şey yazılabilir ankara hakkında ama pek muhterem belediye başkanımızın gülen gözleri, tontiş yanakları aklıma geldikçe daha fazla devam etmeye dermanım kalmıyor. ankara nın kaderi bu mu?
© copyright 2005 - 2026