bugün

rosava

hayır yanlış mı söylemiş , insanlar çalışmayı sevmeyip hemen üst düzey yönetici oluyum , ofiste oturuyum derdindeler.

iş varken iş beğenmiyorlar . çalış elde ettiğin birikimle kendi yetiştir daha sonra gelirsin illa ki istediğin yere.
© copyright 2005 - 2026