bugün

dedem ve ben

Uuserlarin hikaye denemelerinden biridir. Ama ö, z, g, e harflerinin olmadigi daktiloda nasil "zledim amansiz iden lerini" yazabildigini merak ettirmistir. Kurgu iyi hos da boyle mantik hatalari isi bozuyor. Onlar da olmasaymis iyiymis.

edit: Uyarım sonucu düzeltilen hikayedir.
© copyright 2005 - 2026