bugün
- seksten sonra bira içmek5
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- cuckold erkek3
- iş yerinde yapması zevkli şeyler3
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek9
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı48
- evlilikteki en büyük sorun4
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ez te hezdikim6
- sözlük kadınları5
- bugün de meme atan olmaması4
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- balkonu camla kaplatmak7
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- köyde gece tuvalete gitmek7
- alevilerde muhammed ismi5
- milli takımımızın balonu patladı7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- istanbul6
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- yazarların en sevdiği meyve9
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- üniversite sınavına geç kalmak5
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- güne bir şarkı bırak18
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- seni hayata bağlayan şey12
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- pornoyu bırakmak5
- asosyal olmanın sebepleri7
- 2026 dünya kupası13
- 22 haziran 20262
- futbol12
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler5
- türkiye a milli futbol takımı14
yazmamam, ders çalışmam gerek; ama aklım o kadar dolu ki yapamıyorum.
kısacık ömrümüzü nasıl da saçma, küçük, önemsiz, hallolabilir şeylere takılarak tüketiyoruz. ne kadar alınganlık, ne kadar kapris yapıyor; nasıl da yoruyoruz hem karşımızdaki insanı hem de kendimizi.
aslında önemli olan kendimiz olmalı normal şartlarda, makbul olanı öyle. bencillik değil bu. kendine hakettiğin değeri vermek.
ama birine çok kapılmışsan, ki bu da kötü bi şey değil, önce ona verdiğin zararı hesap ediyorsun; değil mi? yapma işte.
hayır, tabii ki sev insanları, hatta bir tanesini herkesten, her şeyden çok sev, ama kendinden değil.
pişmanlık yazısı değil bu, özeleştiri.
birine çok ama çok değer veriyorsun, ne güzel. kendinden çok verme ama, sağlıklı değil çünkü.
eğer onun sana, senin ona verdiğinden daha az değer verdiğini anlarsan bi şekilde; kahrolursun. karşılıklılık değil tabii ki, sadece kendini yıpratmamak, yıprattıramak.
eğer kendine, ona verdiğinden daha çok değer verirsen, o kadar çok kırılmazsın.
eğer kendine, ona verdiğinden daha çok değer verirsen, o kadar alınmazsın her şeye.
eğer kendine, ona verdiğinden daha çok değer verirsen, o kadar çok yormazsın, onu da kendini de.
yapma o yüzden. onu sevebilirsin. ona aşık olabilirsin. o da sana olabilir, ne mutlu.
ama ne olur, kendini 2. plana atma.
hayatının tümü olmasın o, en özel, en güzel yeri olsun. ama senden çok olmasın, lütfen..
kısacık ömrümüzü nasıl da saçma, küçük, önemsiz, hallolabilir şeylere takılarak tüketiyoruz. ne kadar alınganlık, ne kadar kapris yapıyor; nasıl da yoruyoruz hem karşımızdaki insanı hem de kendimizi.
aslında önemli olan kendimiz olmalı normal şartlarda, makbul olanı öyle. bencillik değil bu. kendine hakettiğin değeri vermek.
ama birine çok kapılmışsan, ki bu da kötü bi şey değil, önce ona verdiğin zararı hesap ediyorsun; değil mi? yapma işte.
hayır, tabii ki sev insanları, hatta bir tanesini herkesten, her şeyden çok sev, ama kendinden değil.
pişmanlık yazısı değil bu, özeleştiri.
birine çok ama çok değer veriyorsun, ne güzel. kendinden çok verme ama, sağlıklı değil çünkü.
eğer onun sana, senin ona verdiğinden daha az değer verdiğini anlarsan bi şekilde; kahrolursun. karşılıklılık değil tabii ki, sadece kendini yıpratmamak, yıprattıramak.
eğer kendine, ona verdiğinden daha çok değer verirsen, o kadar çok kırılmazsın.
eğer kendine, ona verdiğinden daha çok değer verirsen, o kadar alınmazsın her şeye.
eğer kendine, ona verdiğinden daha çok değer verirsen, o kadar çok yormazsın, onu da kendini de.
yapma o yüzden. onu sevebilirsin. ona aşık olabilirsin. o da sana olabilir, ne mutlu.
ama ne olur, kendini 2. plana atma.
hayatının tümü olmasın o, en özel, en güzel yeri olsun. ama senden çok olmasın, lütfen..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar