bugün

doksan 60 doksan

hemen kötüye yorulmaması gerekir belki de kendisi çocukluğunda en sevdiği dersten aldığı notları yazmıştır. malumunuz bir dersten 3 sınav oluyorduk. niye 60 oldu o bakayım ? 30 puan az mı ! çalışmadın mı sen ? *
© copyright 2005 - 2026