istavrit

bu balığı yemek mesele arkadaş. kılçığını alsanda yine kılçık oluyor.. her yerinde kılçık var. yerken işkence çekiyorum resmen. lakin kılçık konusunda kimse dert yanmamış.. demek ki sorun bende.
© copyright 2005 - 2026