bugün

eyvah necdet

bir demet tiyatroda erdal tosun un oynadigi,beni guldurmekten yerlerde surunduren tipleme.

eyvah necdet: bunca yıllık çaycısın asım. hiç tavşanları düşündün mü? çaya neden tavşan kanı derler sence?

asım:...

eyvah necdet: pisst! sana bişey sordum.

asım: şey... kırmızı diye heralde.

eyvah necdet: kırmızı ha! gülünsün

[midyat ve seyfo gülun lan]

eyvah necdet: sen hiç kırmızı çay gördün mü asım?

asım: görmedim ama...

eyvah necdet: peki o halde neden çaya tavşan kanı derler? çayın renginden değil asım. kanın çokluğundan. o tavşan deyip geçitğin hayvandan o kadar çok kan akar ki şaşarsın. bu yüzden avcılar tavşan vurduklarında bi gün boyunca kanın içinde bekletirler. tavşanın eti başka türlü yenmez asım.

asım: haliyle biz o kadarını bilemiyoruz tabi.

eyvah necdet: yani burda anlatılmak istenen çayın rengi değil. bereketidir asım. içsene çayını.
© copyright 2005 - 2026