bugün
- manipülasyon nasil önlenir5
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- falıma bakmak isteyen var mı7
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- müşriklerin esasında putlara tapmaması2
- eski uludağ sözlük ortamı7
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- kadınlar neden aldatır17
- toplu taşıma aracı2
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- lip balm kullanan erkek6
- online yazarlar8
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- aldım kabul ettim6
- sedat pekmez18
- nofap6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- devşirmelik makamı13
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- tarot falına inanan salak8
- 0 0 75
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- ayrılığın 7 aşaması2
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- su içmekten göbeğin çıkması2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- tekerlek kaşar4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- frenkler2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- 2026 dünya kupası15
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
türkiye cumhuriyeti devleti sınırları içersinde gördüğüm, duyduğum, tanıştığım kendini "ateist" olarak tanımlayan insanların tamamı ama tamamı "deist" lerdi.
yani? din/allah/peygamber/kitap kavramları artık bıkkınlığın, baskının (ki var olduğu sanılıyor), zorlamanın, dayatmanın, istismarın, siyasallaşmasının karşısında tüm bunlara karşı tavır alarak "ben sizin o sözünü ettiğiniz peygamberlere ve allaha inanmıyorum" şekli bi tutum sergiliyorlar. söylemlerindeki "küfür, hakaret, aşağılamalar" aslında bunun bir göstergesi. yani yok dediğin birşeyi ciddiye alıp varmış gibi debelenmeler niye?
yani?
şaka gibi ama "sadece müslümanlığa saldıran ateist" diye birşey var memlekette. pek tabi yüzde bilmem kaçı müslüman denen ülkede haliyle müslümanlığa sataşıyorlar çoğunlukla ama olay bence çok başka. (aslında bu durumu onların anladığını sanmıyorum ya neyse...)
ben türkiye cumhuriyeti devleti sınırları içersinde "ateist" liği bir kimlik sorunu haline getirebilme gayreti içinde olan insanlara üzülüyorum. sizlerin inancı/inançsızlığı kimsenin zerre umrunda değil bunu biliyosunuz ama yine de kısıtlı özgürlüklerden dem vurup debeleniyosunuz!
dünyanın farklı ülkelerindeki ateistler ile oturup konuşamazsınız. çünkü sizin kasıtlı/şartlanmış düşüncelere sahip olduğunuzu anlarlar.
emin olun onların müslümanlıkla uzaktan yakından alakaları yok sizler gibi. sizler iki de bir allahdan, peygamberden, kur'an dan, namazdan söz edip salt ateizmden uzak; yaşadığınız toplumdan kopuk olmayan ama süratle kaçış halindeki insan silüetine bürünürsünüz.
bu bir seçimden ziyade kaçış aslında...
öylesine büyük bir kaçış ki bu... ben "deistim" arkadaş diyememeleri, dediklerinde yeteri kadar "tavır" koyamadıkları düşüncesiyle en uç örneğini "ateistim ben abi" şeklinde gösteriyorlar.
merak ediyorum bu gücünüz nereye kadar sizi götürür? yani yılmadan tanrının olmadığını ispata çalışıyor, hiçbir şekilde bilimle ilişiğinizin olmamasına rağmen bilim adamı edasıyla evrimi/evrimciliği savunuyor bilgi sahibi olmadan fikir sahibi oluyosunuz. nereye kadar aga? nereye kadar?
yani? din/allah/peygamber/kitap kavramları artık bıkkınlığın, baskının (ki var olduğu sanılıyor), zorlamanın, dayatmanın, istismarın, siyasallaşmasının karşısında tüm bunlara karşı tavır alarak "ben sizin o sözünü ettiğiniz peygamberlere ve allaha inanmıyorum" şekli bi tutum sergiliyorlar. söylemlerindeki "küfür, hakaret, aşağılamalar" aslında bunun bir göstergesi. yani yok dediğin birşeyi ciddiye alıp varmış gibi debelenmeler niye?
yani?
şaka gibi ama "sadece müslümanlığa saldıran ateist" diye birşey var memlekette. pek tabi yüzde bilmem kaçı müslüman denen ülkede haliyle müslümanlığa sataşıyorlar çoğunlukla ama olay bence çok başka. (aslında bu durumu onların anladığını sanmıyorum ya neyse...)
ben türkiye cumhuriyeti devleti sınırları içersinde "ateist" liği bir kimlik sorunu haline getirebilme gayreti içinde olan insanlara üzülüyorum. sizlerin inancı/inançsızlığı kimsenin zerre umrunda değil bunu biliyosunuz ama yine de kısıtlı özgürlüklerden dem vurup debeleniyosunuz!
dünyanın farklı ülkelerindeki ateistler ile oturup konuşamazsınız. çünkü sizin kasıtlı/şartlanmış düşüncelere sahip olduğunuzu anlarlar.
emin olun onların müslümanlıkla uzaktan yakından alakaları yok sizler gibi. sizler iki de bir allahdan, peygamberden, kur'an dan, namazdan söz edip salt ateizmden uzak; yaşadığınız toplumdan kopuk olmayan ama süratle kaçış halindeki insan silüetine bürünürsünüz.
bu bir seçimden ziyade kaçış aslında...
öylesine büyük bir kaçış ki bu... ben "deistim" arkadaş diyememeleri, dediklerinde yeteri kadar "tavır" koyamadıkları düşüncesiyle en uç örneğini "ateistim ben abi" şeklinde gösteriyorlar.
merak ediyorum bu gücünüz nereye kadar sizi götürür? yani yılmadan tanrının olmadığını ispata çalışıyor, hiçbir şekilde bilimle ilişiğinizin olmamasına rağmen bilim adamı edasıyla evrimi/evrimciliği savunuyor bilgi sahibi olmadan fikir sahibi oluyosunuz. nereye kadar aga? nereye kadar?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar