bugün

baba

artık kendisiyle tek ilişkimin aman ilerde bir gün ölür, üzerimde hakkı var ne de olsa, vicdan azabı çekmiyim o zaman diye düşünüp fazla arıza çıkmaması için çabalamak olduğu kişi. elimden geleni yapmak yani arıza çıkmaması için. onun dışında bir muhabbetimiz bile yok gerçekten!
© copyright 2005 - 2026