bugün
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- sedat pekmez12
- kabullenince huzur veren gerçekler5
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- gocu yla bilek güreşi yapmak3
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması4
- dut ağacı4
- yagmurcu ile revani yemek2
- muşlettin amca4
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım4
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler3
- agresif süs köpeği2
- pantolon cebinde lahmacun taşımak3
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi14
- elimde goruntuleriniz var4
- utanmadan şort giyen erkek7
- sofra adabı2
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- bir kadını araba park ederken izlemek4
- uludağ sözlük ün kokusu2
- diamond bosphoruss denen yazar2
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- ismet gurbuz 202418
- açlığı çekilmeyen insan2
- kadınlarda asalet2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- beyaz yakalıyım hissi veren gıdalar2
- pringles kutusuna eli giren yetişkin erkek2
- küfreden kız iticiliği8
- evlenmek için gereken minimum para5
- eski mesajları okumak3
- san marino nun dünya kupasını alması3
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel3
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı5
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba3
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek5
- chp'ye yeni parti için isim önerileri2
- jenga da yenilen inşaat mühendisi2
in flames üzerine yazdığım bir yazıdır efendim:
'Ayrıldığım günden beri
Gerçeklerin içinde tökezliyorum
Tersine çevirerek kendi senfonimi oynuyorum
Bu özel yolu ararken'
'Bu bendeki gözyaşlarına nazik ol
Yalnız kollar,yine kanatlarını kaybetti'
'Maskemi çal ve ödet
Yeni bir deri istiyorum
Deliriyorum'
isveç'in özel adamlarından güzel dizeler bize kalan.
Geçen gün okuldan bir kıza ingilizce dersinde bu şarkının sözlerini söyledim, hatta her cümleyi teker teker açıkladım.Kız dinledi ve bu ne saçma sözler isveç'ten kimse dinlememişte gelmiş burda dinleniyor işte dedi.
Bu tip cümlelere karşı tepkimi hep çabucak koyardım fakat sadece gülümsedim ve sözleri benim için çok anlamlı deyip konuyu değiştirdim.
Müzik konusu açıldığında bir şekilde savunma hissi doğar içimde, dinlediğim müziğin birçok kitle tarafından hoş karşılanmamasından belkide...
in Flames yüce grup, yüce adamlar.
'Tek bir zerre karşısında
ihtimallerin karşısında
Yükselecek ve bir daha tökezlemeyeceğim
Hiç bu kadar güzel olmadı
Yeni bir günün şafağı'
Eski yeni her şarkısı anlamlı in Flames'in her şarkıda bir şey öğretir, bir ders verir.
bin düşündürür...
'Şimdi
Soyların kanayan köklerini tekrar bağlayarak
Cennetin camdan gemisiyle
Ve bırak,yıldızlarla tek kelimelik bir diyaloğa
Gururla sürüklensin...'
Bazende fazlasıyla karışık yazarlar,o birbirine giren ve bir bütün olan melodilerin üstüne çıkan sözlerin anlamı uzunca süre belleğinizde yer eder, anlamlandırmak için uğraştırır.
'Rüyamda sık sık büyük uyuşuk binalar
Ve siyah uğursuz jet uçaklarını
Hiçkimse görmeden yapanları görürüm
Görünüşleri birkaçının anlayacağı kadar anidir
Ve uyandığımda biri tarafından ezildiğimi
Hayal ederim
Hayallerim sessiz ve ağırdır
Hasar görmüş hayatım için bağışlanmanın bulunmayışı
Ve 22 km lik ayrıcalıklı mezartaşı
Jotun o ayrı bir şarkı,ona özel muamele şarttı.
'Hangi tarafta olduğumu söyle bana
Devamlı başarısızlığa yaklaşırken kimin dost kimin düşman olduğunu
Aşk ile nefret arasında hangi yolu takip etmemi
Bu yarışta dengeyi nasıl koruyacağımı anlat
Gel kader ölüyorum. Yavaşça...'
'iyi yada kötü tarafı oyna benimle
Karanlığı uyandır özgürlüğü sil beni iyileşirken izle...'
Böylede yazar bizim kuzeyli soğuk adamlar,
içimizi ancak böyle ısıtırlar...
'Duygularımı çözemiyorum
Fakat sabır kapıyı açacak
Ve nedenlerin haritaları, benim için yeniden yazılacak
Bekleme sona erdiğinde ve ceza gerektiğinde
Hergün devlerin mahkemesine sürünerek gideceğim
Ve affedilmeyi dileyeceğim
Damarlarımda hissederek affedilmeyi dileyeceğim...'
Hem melodileri hem sözleri bir arada böyle bir güzellikte tutan inanılmaz grup...
'Saf niyetimi çaldın
Hastalığın ortasındasın
Sana karşı üzgün olacağımı düşündün
Neredeyse hepsini almamı sağladın
Beni büktün ve salladın
Bana yalvardın sonra kırdın
Günahkarmışım gibi hissettirdin
Şimdi yalnız öleceğinden korkuyorsun'
'izin ver, acıyı gömeyim...'
ilk dinlediğimde bu kadar sert bir gruptan beklenemeyecek naiflikte içten bir parça gibi gelmişti.
Sonra anladım onların kalbi böyleydi...
'Bana yol göstermeni istiyorum
Herhangi biryere götür
Sadece yaşamak istemediğim
Bir gün daha bir rüyada'
Yalnızlığın tasvirini en iyi yapanlardan...
'Korkaklık çeker seni kendisinin altında...
Ve onun başladığı sonu alır sana...
Bırak! Dünya senin varmanı bekliyor...
Gözlerini kapat... Kurşunun başka birine sürdüğüne tanıklık ettiğimiz gibi...'
'Hakkındaki kötülükleri biliyor musun?
Herkesin gittiğini biliyor musun?
Sen kendini biliyor musun?
Yaşamdır seni bağlayan karanlğa...'
'Ayrıldığım günden beri
Gerçeklerin içinde tökezliyorum
Tersine çevirerek kendi senfonimi oynuyorum
Bu özel yolu ararken'
'Bu bendeki gözyaşlarına nazik ol
Yalnız kollar,yine kanatlarını kaybetti'
'Maskemi çal ve ödet
Yeni bir deri istiyorum
Deliriyorum'
isveç'in özel adamlarından güzel dizeler bize kalan.
Geçen gün okuldan bir kıza ingilizce dersinde bu şarkının sözlerini söyledim, hatta her cümleyi teker teker açıkladım.Kız dinledi ve bu ne saçma sözler isveç'ten kimse dinlememişte gelmiş burda dinleniyor işte dedi.
Bu tip cümlelere karşı tepkimi hep çabucak koyardım fakat sadece gülümsedim ve sözleri benim için çok anlamlı deyip konuyu değiştirdim.
Müzik konusu açıldığında bir şekilde savunma hissi doğar içimde, dinlediğim müziğin birçok kitle tarafından hoş karşılanmamasından belkide...
in Flames yüce grup, yüce adamlar.
'Tek bir zerre karşısında
ihtimallerin karşısında
Yükselecek ve bir daha tökezlemeyeceğim
Hiç bu kadar güzel olmadı
Yeni bir günün şafağı'
Eski yeni her şarkısı anlamlı in Flames'in her şarkıda bir şey öğretir, bir ders verir.
bin düşündürür...
'Şimdi
Soyların kanayan köklerini tekrar bağlayarak
Cennetin camdan gemisiyle
Ve bırak,yıldızlarla tek kelimelik bir diyaloğa
Gururla sürüklensin...'
Bazende fazlasıyla karışık yazarlar,o birbirine giren ve bir bütün olan melodilerin üstüne çıkan sözlerin anlamı uzunca süre belleğinizde yer eder, anlamlandırmak için uğraştırır.
'Rüyamda sık sık büyük uyuşuk binalar
Ve siyah uğursuz jet uçaklarını
Hiçkimse görmeden yapanları görürüm
Görünüşleri birkaçının anlayacağı kadar anidir
Ve uyandığımda biri tarafından ezildiğimi
Hayal ederim
Hayallerim sessiz ve ağırdır
Hasar görmüş hayatım için bağışlanmanın bulunmayışı
Ve 22 km lik ayrıcalıklı mezartaşı
Jotun o ayrı bir şarkı,ona özel muamele şarttı.
'Hangi tarafta olduğumu söyle bana
Devamlı başarısızlığa yaklaşırken kimin dost kimin düşman olduğunu
Aşk ile nefret arasında hangi yolu takip etmemi
Bu yarışta dengeyi nasıl koruyacağımı anlat
Gel kader ölüyorum. Yavaşça...'
'iyi yada kötü tarafı oyna benimle
Karanlığı uyandır özgürlüğü sil beni iyileşirken izle...'
Böylede yazar bizim kuzeyli soğuk adamlar,
içimizi ancak böyle ısıtırlar...
'Duygularımı çözemiyorum
Fakat sabır kapıyı açacak
Ve nedenlerin haritaları, benim için yeniden yazılacak
Bekleme sona erdiğinde ve ceza gerektiğinde
Hergün devlerin mahkemesine sürünerek gideceğim
Ve affedilmeyi dileyeceğim
Damarlarımda hissederek affedilmeyi dileyeceğim...'
Hem melodileri hem sözleri bir arada böyle bir güzellikte tutan inanılmaz grup...
'Saf niyetimi çaldın
Hastalığın ortasındasın
Sana karşı üzgün olacağımı düşündün
Neredeyse hepsini almamı sağladın
Beni büktün ve salladın
Bana yalvardın sonra kırdın
Günahkarmışım gibi hissettirdin
Şimdi yalnız öleceğinden korkuyorsun'
'izin ver, acıyı gömeyim...'
ilk dinlediğimde bu kadar sert bir gruptan beklenemeyecek naiflikte içten bir parça gibi gelmişti.
Sonra anladım onların kalbi böyleydi...
'Bana yol göstermeni istiyorum
Herhangi biryere götür
Sadece yaşamak istemediğim
Bir gün daha bir rüyada'
Yalnızlığın tasvirini en iyi yapanlardan...
'Korkaklık çeker seni kendisinin altında...
Ve onun başladığı sonu alır sana...
Bırak! Dünya senin varmanı bekliyor...
Gözlerini kapat... Kurşunun başka birine sürdüğüne tanıklık ettiğimiz gibi...'
'Hakkındaki kötülükleri biliyor musun?
Herkesin gittiğini biliyor musun?
Sen kendini biliyor musun?
Yaşamdır seni bağlayan karanlğa...'
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar