bugün

fifa 12

dün demosunu oynadığım ve ağzımı açık bıraktırmış oyun.
hacılar demosu böyleyse oyun nasıl olur allah(c.c.) bilir.

tek bir eksi: oyun biraz yavaş gibi lan sanki.

not: pes 2012 seri eksiliyor beyler.

uzun zaman sonra gelen edit: demo'da olan yavaşlık oyunun kendisine giderilmiş. gayet akıcı. oynayın oynatın.
© copyright 2005 - 2026