bugün

nota bilmek

bence insana kazandırdığı iki artısı vardır. birincisi değişik enstrümanların çalımını kolaylaştırır(nota bilen her şeyi çalar demiyorum) ikincisi ise enstrüman ile klasik müziği en doğru şekilde icra etmemizi sağlar. bu ikinci durum da nota bilmeyen birisinin klasik bir eseri doğru değerleri ile çalması imkansıza yakındır. zira paco de lucia bile aranjuez'i nota ile yavaş yavaş öğrenmiştir.
© copyright 2005 - 2026