bugün

in flames

gerçekten hafif grup, metallica'ya ne söylemişsem geri alıyorum.

edit: size ne söylediysem geri alıyorum ama hafif bir şey işte!
edit 2: tamam, tamam, iyi grup hoş grup, dinlemesi de kasmıyor, mutluysanız kesin eksilemeyi!
© copyright 2005 - 2026