andy whitfield

of of of. sanki önemsiz bir hastalıktı onunkisi.sanki yenecekti kanseri. hiç düşünmedim öleceğini. hatta acele ettiler andyi çıkarmakla diyodum yeni spartanın promoları izlerken. pişman olucaktı starz kanalı neden biraz daha beklemedik die. hatta diodum iyi madem 2. sezonu o bebe oynasın ama 3.de tekrar andy dönsün. kimse eleştirmez, laf etmez, yeter ki andy dönsün harikalar yarattığı o role. yada dönmeseydi başka projelerde oynasaydı,yada sadece yaşasaydı.
© copyright 2005 - 2026