bugün

emo

özgürlükçü olmanız belki güzel fakat gerçekten tarzı kişilere yakışmayan daha çok karşısındakini ürperten bir kılığa bürünmek hal ve hareketler hoş değil.

NOT: kınadığım için değil sadece bana göre olan olumsuzluk olduğu için söylüyorum.
© copyright 2005 - 2026