bugün

çiya

zeytinyağlıları ve servisi berbattır. ayrıca sipariş verdiğiniz içecek olmadığında, "o yoktu bunu gönderdi usta, bunu içeceksiniz " şeklinde cevaplar alıyorsunuz.
© copyright 2005 - 2026