bugün

sibeeel

soy isminden de anlaşıldığı gibi; heterogam denen biyolojik canlıların polijini'sini savunan bir paranoid şizofreni.

umarım yazılarımızı okuyordur. kendisine bir sorum var, acaba 4-5 erkekle gurup yaptı mı ?
© copyright 2005 - 2026