bugün

fb nin ite kaka şampiyon olmasına sevinen ezik

türkiyenin en çok şampiyon olan takımını tutan "ezik"tir..eğer tabi bu eziklikse..
-niye seviniyorsun kardeşim rahatsız oluyor insanlar..
© copyright 2005 - 2026