bugün

sadri şener

"Gönlüm isterdi ki F.Bahçe daha net gollerle şampiyon olsun" diyerek gene izlemediği bir maçla ilgili yüzü kızarmadan yorum yapmakla kendini taraftarının gözünde yükseltme hedefinde olduğunu düşündüğüm trabzonspor başkanı..aynı zamanda daha net nasıl olacaktı acaba sorusunu akılara getirmektedir..
© copyright 2005 - 2026