bugün

regi

protesto adlı bir şarkıları vardır ki muhteşem.
http://www.facebook.com/v...538234024817&comments
ilk verseyi söyleyen adamın sesi kalın ve çok iyi.

bu adamlar çok iyi iş yapacak.
© copyright 2005 - 2026