bugün
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- beyaz otomobil satın almak14
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması12
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar10
- ideal sevgilinin en önemli özelliği13
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı5
- teen slasher filmlerinde ilk olen kisi2
- makarna süzmek4
- yürüyüş partisi4
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- beyaz toros ile son ses mozart dinleyip turlamak2
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- güneş2
- salo o le 120 giornate di sodoma yı izleyecek göt2
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- 65 şut çekip gol atamamak5
- bugün de meme atan olmaması13
- günün sözü3
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler3
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek2
- esra'yı aç esra'yı2
- tgrt2
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması3
- kıdemliye hızlı diğerlerine yavaş pc veren it3
- şemsiyenin ters dönmesi3
- anın görüntüsü15
- yazma diyince yazmayan erkek4
- lucas luthor2
- paris te son tango6
- futbol9
- kaçak çay2
- oyuncu2
- gocu abi2
- iş kadını yazarlar6
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- herkesin her şeye neden demesi gerektiği2
- sözlüğe fotoğraf atmış erkekle evlenir misiniz2
- meloş nerede sorunsalı5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- sözlüğe foto atan erkekler silik yesin2
- amazon com tr2
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- aylık 299 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- gocu bey meh meh bey birader4
- 22 27 32 35 yaş kadınlar 50 yaş erkek evliliği2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- hoşgeldin pazartesi7
eurovision'a göndereceğimiz grup konusunda düşünmememizi sağlayan gruptur.bunu biraz açalım şimdi
biz eurovision'a göndereceğimiz grubu 6-8 ay önceden değilde hemen 3 ay kala belirliyoruz.ki adamları zor duruma sokuyoruz,şarkı yapma konusunda örneğin martta seçildi yüksek sadakat bunu aralık'ta belirlesen ve hemen şarkı için hazırlıklara başlamasını sağlasan fena mı olur.en azından adamlar komik,anlamsız şarkılarla oraya gitmezler.örneğin son yıllarda rock gruplarıyla katılıyoruz ve 2008'de 7.olan bir mor ve ötesi grubu var.tamam 7.oldular ama şarkıları müthişti,çünkü şarkının iyi bir dizaynı vardı.müzik olarak dinlenebilirdi ve çalıntı konusu gündeme gelmeyen orjinal bir şarkıydı.
biz adamlara 6-8 ay öncesinden bu görevi vermiyoruz da son 1.5 2 ay da onları sıkıştırıp başarı bekliyoruz.normalde olamaz böyle birşey ama başarılarımız var: son yıllarda başarılı olan kenan doğulu,mor ve ötesi'nin zaten şarkıları hazırdı.ama hadise,manga ve yüksek sadakat bu şarkıları eurovision için hazırladılar;belki başarı geldi hadise'nin göbek showu manga'nın müthiş performansı sayesinde...bu başarılarda şarkıları çok iyi değildi çekirge bir sıçrar iki sıçrar üçüncüsü de yüksek sadakat'a denk geldi onlarınki tamamen şanssızlık...
kısaca yüksek sadakat'ın showu başarısız değildi.ne 2009 performansında ne de 2010 performansıyla arasında uçurum kadar fark vardı.bizim eurovision zihniyetimizde son yıllarda yapılan yanlışlar yüksek sadakat'i şanssızlığa sürükledi.bugün kim olsa bunu yaşayabilirdi böyle kalitesiz şarkı ortamları yaran trt sayesinde.burada tek suçlu varsa o da trt'dir.
biz eurovision'a göndereceğimiz grubu 6-8 ay önceden değilde hemen 3 ay kala belirliyoruz.ki adamları zor duruma sokuyoruz,şarkı yapma konusunda örneğin martta seçildi yüksek sadakat bunu aralık'ta belirlesen ve hemen şarkı için hazırlıklara başlamasını sağlasan fena mı olur.en azından adamlar komik,anlamsız şarkılarla oraya gitmezler.örneğin son yıllarda rock gruplarıyla katılıyoruz ve 2008'de 7.olan bir mor ve ötesi grubu var.tamam 7.oldular ama şarkıları müthişti,çünkü şarkının iyi bir dizaynı vardı.müzik olarak dinlenebilirdi ve çalıntı konusu gündeme gelmeyen orjinal bir şarkıydı.
biz adamlara 6-8 ay öncesinden bu görevi vermiyoruz da son 1.5 2 ay da onları sıkıştırıp başarı bekliyoruz.normalde olamaz böyle birşey ama başarılarımız var: son yıllarda başarılı olan kenan doğulu,mor ve ötesi'nin zaten şarkıları hazırdı.ama hadise,manga ve yüksek sadakat bu şarkıları eurovision için hazırladılar;belki başarı geldi hadise'nin göbek showu manga'nın müthiş performansı sayesinde...bu başarılarda şarkıları çok iyi değildi çekirge bir sıçrar iki sıçrar üçüncüsü de yüksek sadakat'a denk geldi onlarınki tamamen şanssızlık...
kısaca yüksek sadakat'ın showu başarısız değildi.ne 2009 performansında ne de 2010 performansıyla arasında uçurum kadar fark vardı.bizim eurovision zihniyetimizde son yıllarda yapılan yanlışlar yüksek sadakat'i şanssızlığa sürükledi.bugün kim olsa bunu yaşayabilirdi böyle kalitesiz şarkı ortamları yaran trt sayesinde.burada tek suçlu varsa o da trt'dir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar