bugün
- velvet27
- aile evinde yaşamak12
- sedat pekmez17
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- ingiliz aksanı6
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- ebu muhammed el culani3
- kemalist dünya19
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- dincilerin ingiltere sevdası5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- fight club4
- biz dededen chp liyiz deyip kk'ye oy verecek tip3
- merhabalar biraderler4
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- çomar putu3
- maklube4
- tavuk iskender2
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- bir gecede cahil kaldık5
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- yazarların iyi olduğu konular2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- beynin güzelce yıkanması2
- galatasaray lobisi10
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- muşlettin amca birader bey2
- manyak bey biraderin silik olması2
- yazarların ilk kedileri3
- üniversitelerin gereksiz olması10
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- uzay boşluğunda osura osura yolculuk etmek2
- hızlı para kazanmanın yolları14
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- birader yazar olmak13
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek3
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- allah9
- sözlüğün en şey yazarı2
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- midas2
- cemevinde hain kemal sloganları8
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- işe uykusuz gitmek2
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
ömrüm seni eleştirmekle geçti be baba. Her hareketine, her yaptığına ben daha iyisini yaparım diye iç geçirdim ömrüm boyunca.
Kaç defa sinirle kapıyı çarpıp çıktım evden. Kaç defa karşında oldum haketmediğine rağmen.Okuduğum bölümü dahi, senin işini senden daha iyi yapabileceğimi sana gösterebilmek uğruna seçtim. Sana kendimi ispat etmekte değildi amacım. Ben seni kendime rakip gibi görüyordum be baba.
Sense benden hiç vazgeçmedin! Sadece çok kısa bir süre "sırf ben adam olayım" diye vazgeçmiş gibi davrandın. Ama nerde bende o idrak! Daha çok eleştirir olmuştum seni.
Zamanla adam oldum bir nebze. Her işimi yapan sen, beni bana bırakmıştı çünkü. O zaman anlamaya, hissetmeye başladım hayatın o soğuk yüzünü. Oysa ben senden daha güçlü olacak, senden daha iyi bir baba olacaktım. Sen hiçbir şey bilmiyordun ki.
Allah'ıma şükürler olsun ki bazı şeylerin farkına varabildim zamanla. Hani herkesin babası kendine göre kıymetlidır ama sen gerçekten başkaymışsın be baba. Hayatı 24 yaşında çözmüş gibi davranan ben; senden daha onurlu ve senden daha çok bu dünyada mutlu olmayı hakeden birini tanımadı galiba.
Yaklaşık bir yıldır aramız da iyi çok şükür. Bugün ben dışardayken aradın, nerdesin dedin. Geldin yanıma, gel yemek yedireyim sana dedin. Götürdün beni bir iskenderciye ben seviyorum diye. Tatlı ye seversin dedin. Sen şeker hastasısın ve her geldiğimde ben eve, elinde tatlıyla gelirsin. Nedenini şimdi anlıyorum be baba. O çok sevdiğin tatlılar sana yasak ve anca ben yeyince o hazzı alabiliyorsun artık ne yazık ki!
Bugün bana kendini anlattın, neyi neden yaptığını, hayat tecrübelerini anlattın. Bazı vasiyetler verdin bana. Ölmeden bunları bilmeni istiyorum dedi sanki gözlerin bana. O an anladım işte senin yaşlandığını. Bunu sen daha önce biliyordun zaten ve kendini bana ifade etme ihtiyacı hissetmiştin bu yüzden galiba.
Ne olur daha fazla yaşlanma be baba. Kendine iyi bak, sağlığına dikkat et...
Hep senin omzunda bir kambur oldum ben, hep iteleye iteleye beni bir yerlere ulaştırmaya çalıştın sen. Sık az daha dişini ve yaşlanma artık.
Rabbim'in izniyle sıra bana geliyor artık. Bu sadece bir vefa da değil, bu; hakkını ödeyemeyecegim borcuma karşılık ufak birşey...
Daha sana ilk maaşımla iskender yedireceğim be baba. Bu sefer benden olacak ama. Rabbim seni başımdan eksik etmesin. Herşey, hepimiz ondan geldi ve ona gidecek. Hiçbir şeyi sorgulamaya hakkımız yok. Ölüm muhakkak ve zamanı belli. Rabbimden tek dileğim ise babamı mutlu edebilecek bir insan olabilmem. Allah seni başımdan eksik etmesin inşallah.
Tanım: olmadan anlaşılamayacak şahsiyettir baba!
Kaç defa sinirle kapıyı çarpıp çıktım evden. Kaç defa karşında oldum haketmediğine rağmen.Okuduğum bölümü dahi, senin işini senden daha iyi yapabileceğimi sana gösterebilmek uğruna seçtim. Sana kendimi ispat etmekte değildi amacım. Ben seni kendime rakip gibi görüyordum be baba.
Sense benden hiç vazgeçmedin! Sadece çok kısa bir süre "sırf ben adam olayım" diye vazgeçmiş gibi davrandın. Ama nerde bende o idrak! Daha çok eleştirir olmuştum seni.
Zamanla adam oldum bir nebze. Her işimi yapan sen, beni bana bırakmıştı çünkü. O zaman anlamaya, hissetmeye başladım hayatın o soğuk yüzünü. Oysa ben senden daha güçlü olacak, senden daha iyi bir baba olacaktım. Sen hiçbir şey bilmiyordun ki.
Allah'ıma şükürler olsun ki bazı şeylerin farkına varabildim zamanla. Hani herkesin babası kendine göre kıymetlidır ama sen gerçekten başkaymışsın be baba. Hayatı 24 yaşında çözmüş gibi davranan ben; senden daha onurlu ve senden daha çok bu dünyada mutlu olmayı hakeden birini tanımadı galiba.
Yaklaşık bir yıldır aramız da iyi çok şükür. Bugün ben dışardayken aradın, nerdesin dedin. Geldin yanıma, gel yemek yedireyim sana dedin. Götürdün beni bir iskenderciye ben seviyorum diye. Tatlı ye seversin dedin. Sen şeker hastasısın ve her geldiğimde ben eve, elinde tatlıyla gelirsin. Nedenini şimdi anlıyorum be baba. O çok sevdiğin tatlılar sana yasak ve anca ben yeyince o hazzı alabiliyorsun artık ne yazık ki!
Bugün bana kendini anlattın, neyi neden yaptığını, hayat tecrübelerini anlattın. Bazı vasiyetler verdin bana. Ölmeden bunları bilmeni istiyorum dedi sanki gözlerin bana. O an anladım işte senin yaşlandığını. Bunu sen daha önce biliyordun zaten ve kendini bana ifade etme ihtiyacı hissetmiştin bu yüzden galiba.
Ne olur daha fazla yaşlanma be baba. Kendine iyi bak, sağlığına dikkat et...
Hep senin omzunda bir kambur oldum ben, hep iteleye iteleye beni bir yerlere ulaştırmaya çalıştın sen. Sık az daha dişini ve yaşlanma artık.
Rabbim'in izniyle sıra bana geliyor artık. Bu sadece bir vefa da değil, bu; hakkını ödeyemeyecegim borcuma karşılık ufak birşey...
Daha sana ilk maaşımla iskender yedireceğim be baba. Bu sefer benden olacak ama. Rabbim seni başımdan eksik etmesin. Herşey, hepimiz ondan geldi ve ona gidecek. Hiçbir şeyi sorgulamaya hakkımız yok. Ölüm muhakkak ve zamanı belli. Rabbimden tek dileğim ise babamı mutlu edebilecek bir insan olabilmem. Allah seni başımdan eksik etmesin inşallah.
Tanım: olmadan anlaşılamayacak şahsiyettir baba!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar