ekonometri

son senenizde geriye kalmış olması en muhtemel dersinizdir..hiç bir şey anlamıyor ve anlıyacak gibide görünmüyorsunuzdur...ne yapacaksınızdır hiç bir fikriniz yoktur...allah kolaylık versin dedirten iktisat 3.sınıf dersidir..
© copyright 2005 - 2026