bugün
- ismet gurbuz 202417
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması14
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri6
- yürüyüş partisi8
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar3
- saba makamı ile okunan ezan4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- türkiye6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- beyaz otomobil satın almak15
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- düşük iq belirtileri5
- ankara da nato zirvesi tedbirleri3
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler5
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- ibne penis nah3
- ilgi2
- terlikle dövmek2
- birader beyler biraderdirler3
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- rabbin para vermesi3
- chp'deki değişimciler3
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- diş ağrısı2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- kablo dolu çekmece2
- ipkis2
- bugün de meme atan olmaması13
- kadınların beli açık gezmesi2
- makarna süzmek5
- gönüllü esaret paradoksu2
- dünya3
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak2
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- güne bir şarkı bırak19
- iyi gibi davranan kötüleri nasıl ayırt ederiz2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- zaman gazetesi2
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
ey kova kadınları, size sesleniyorum. ne ayaksınız lan siz? böyle gizlemli gizemli tavırlar, garip garip bakışlar felan. kovalanmayı seviyosunuz belli. ama çok inatçısınız yahu. ne hissettiğinizi kestirmek te imkansız. bi öyle bi böyle davranıyosunuz. lan bakarken bile acaba bana mı bakıyor yoksa öylesine mi bakıyor, anlaşılmıyor. sonra bi kendini beğenmişlik halleri, sürekli saçlarla oynamalar, makyajlar, en güzel benim, her şeyi ben bilirim havaları...
tamam çok güzelsiniz., muhteşem gözleriniz var. öyle güzel gülümsüyorsunuz ki hayran olmamak, bağlanmmak elde değil. gizemli bir çekicilik var üzerinizde. ha bir de zekiymişsiniz de, peki...
ama acık mütevazi olun yaw.
etrafınıza öyle bi duvar örüyonuz ki kaçınılmaz olarak çekimserleştiriyor insanı. bi insan sizin hayatınızda ya vardır ya yoktur gibisinden katı bi kuruntu haliniz var. aynı zamanda da sizde bizi çeken anlaşılmaz bir büyü var. yani hem ürkekleştiriyor hem de "işte aradığım kız bu, o benim olmalı" dedirtiyorsunuz. yalnız size niye böyle delicesine bir arzuyla garip bi şekilde bağlanıyoruz, onu da anlamak hayli güç.
ama bak eminim aramızdaki şu duvarları aşıp bi yakınlaşıp şöyle bi konuşsak, kaynaşsak çok iyi anlaşırız be. valla bak, inanmıyosanız gidin lerzan mutlu ya sorun. lerzan mutlu kimdi ya. neyse uzman bir astrologa gidin sorun işte. her mahallede oluyo. biz birbirimiz için yaratılmışız be kova kadını. kova kadını kulağa ne hoş geliyo dimi. bi daha söylicem kova kadını, kova kadını. iyice astrolog kesildik emi.
neysse, bi kere ikimiz de dengesizin önde gideniyiz tamam mı. ve iki dengesizlik birleştiğinde mükemmel bir denge ve uyum çıkabilir ortaya. ayrıca ruhsal olarak ta tamamlıyormuşuz birbirimizi. bak ben demiyorum burç manyakları söylüyor bunu. ulan aşık olunca ve pek umut yoksa böyle şeylerle uğraşıyo insan işte. soracıma ikimiz de hava elementine mensupmuşuz(o da ne boksa) yani aslında aynı dünyaların insanlarıyız. ilgi alanlarımız olsun, ruhsal özelliklerimiz olsun benziyor birbirine. ve bu suretle de birbirimizin duygularını anlayabilir, monotonluktan uzak bir yaşantı sürebilir, birbirimizin hislerini, ihtiyaçlarını sezinleyebiliriz. ve böylece sevgi, anlayış ve sadakate dayalı mükemmel bir ilişkiyi idame ettirebiliriz.
bak bunu bi kova kadınından hoşlaşan ikizler erkeği okuyosa ona söyleyeceğim tek şey şudur:
seviyosan git konuş abi bence
bakma bunlar çok inatçı, sabit fikirli, dediğim dedik diyen canlı türlerindenmiş. pehh! popomla gülerim afedersiniz. bizim kıvrak zekamız, entelektüel kapasitemiz, insan ruhundan anlamamız, ikna ediş gücümüz rahatlıkla alt eder bunları. çekinecek bir şey yok.
bu kadınlar pohpolanmayı felan seviyollalmış. e biz bunu çok iyi yaparız zaten. yalnız bunu kontrollü ve akıllıca bir şekilde yapmak lazım. yani bu kızlarla iyi geçinmek için her zaman zekamızı kullanmak gerekiyomuş ona göre. bu yüzden her gün zeka egzersizleri yapıp sudoku neyin çözmeliymişiz. yok canım daha neler! biz zaten doğuştan zekiyiz canım. çok ta kültürlüyüz tamam mı. ayrıca çok iyi sevişiriz. ıhımhh pardon evet devam ediyoruz.
efendicime söyliyim bu kadınları bağlamak zormuş, baskıya gelemezlermiş, özgürlüklerine düşkünlermiş. e burda da bir sorun yok. çünkü biz de zaten özgürlüğümüze düşkünüzdür. hem insanlara baskı yapmaktan da hoşlanmayız. sizi anlarız yane, herhangi bi şekilde kısıtlamayız.
ikimizde de gezmeyi tozmayı seviyok dimi. mesela bi gün beraber safariye felan çıkarız he. bi akşam las vegas'a gideriz. güzel vakit geçiririz bea.
bizim ilgi alanlarımız saymakla bitmez. her şeye ilgi duyabiliriz. e siz de çok meraklıymışsınız falan. çok iyi çene çalarız sizle. ama bazen bi konu hakkında saatlerce konuşabiliyomuşsunuz. e kafa ütülemeye kadar varmasın yani bu. biraz empati lütfen. afedersin fazla dırdıra biz de isyan edebiliriz.
çok uçuk kaçık fikirleriniz oluyomuş sizin. bak bu güzel. ama özellikle bunları afedersin yatakta uygularsak süper olur yane. değişikliklere, fantezilere bayılırız!
kısaca rutinlikten hoşlanmayız. yeniliklere açığız, ileri görüşlüyüz, yardımseveriz, toplumsal meselelere duyarlıyız. okumaktan, öğrenmekten, gezmekten hoşlanırız. ha bi de övünmek gibi olmasın mükemmel sevişiriz yane. ayy pardon kafa gitti yine.
e siz de böyleymişsiniz kova hanımefendileri! tamamdır bu iş ya. hadi neyi bekliyoruz daha?
şunu da belirtmekte fayda var; kolay kolay gerçek ve yoğun duygularla aşık olup bağlanamayız. çabuk soğuruz. ama aslında bi kez gerçekten bağlandıysak hemen de kopamayız. hele bir de ruhumuzdan anlayan biriyle karşılaşırsak.
yani bu anlamda bizi dizginletecek, idare edecek, kendine bağlatacak olan belki 2 burçtan biri sizsiniz. isterseniz avucunuzun içinde oynatırsınız bizleri. bak bu potansiyel var sizde. şu akılcı tavırlarınızı da abartmayın, bazen duygularınızı göstermekten çekinmeyin yahu. bırakın aksın duygular. kapalı kutu gibi davranmayı bırakın bazen...
ola ki evlendik sizle. zaten uzunca bir flört dönemi başarılı bir şekilde ilerliyorsa hala sıkılmayıp birbirimize bağlandıysak işte o zaman evlenip yuva kurmayı düşünebiliriz.
evlilikte de hareketli bi yaşantımz olur. entelektüel kapasitemiz oldukça yüksek. bol bol tiyatroya, sinemaya, müzelere, resim sergilerine gideriz. yeni kültürler tanırız. hayatın tadını çıkarırız bea.
bi yere gitmek ve ya bir aktivitede bulunmak için öyle uzun uzun düşünmek yerine şıp diye hade yapalım demekten hoşlanırız. bunu siz de seviyosunuz galiba.
ama romantiklikten pek hoşlanmıyormuşsunuz öyle mi, duygularınıza pek hitap etmiyormuş. daha çok zekadan etkileniyormuşsunuz. e güzel ya. o zaman sizinle romantik bir akşam yemeğinde, mum ışığında matematik problemleri çözeriz beraber, zevkli olur...
kova kadınları iyi bir anne oluyollalmış. süper valla. beraber çocuk gelişim kitapları okuruz. çocuğumuzu en iyi şekilde yetiştirmeye çalışırız.
ayrıca şunu da söyleyelim. biz bildiğiniz erkeklerden diiliz tamam mı yane. bizi klasik erkelerle karıştırmayın. mesela özel günleri felan unutmayız. sık sık sürprizler yaparız, hediyeler alırız. altınlar, elmaslar, mücevherler her bi şeyden alırız yane. yeter ki heyacanımızı canlı tutalım. aman ağzımızın tadı kaçmasın ali rıza bey.
mesela bizimle iki kız arkadaş gibi alışverişe çıkıp çılgınlar gibi para harcayabilirsiniz. size müdahele etmeyiz. paramız varsa hiç bi şey demeyiz yani. istediğimiz her şeyi alırız. o yakışmış mı bu yakışmış mı diye sorduğunuzda zevkle yanıt veriririz, sıkılmayız.
bizim için para her zaman araçtır, amaç değil.
bi de sizde ne istediğini bilememe durumu ve kararsızlık varmış. bu bizde de var. mesela ben miami den şöyle güzel bi yazlık almalıyız derim ama sen moskova dan kışlık alalım dersin. böylece tartışırız. sonra karar veremeyip dağ başında bi kulübe yaparız. hafta sonları oraya gider, güzel şeyler yaparız...
sonracıma emekli olduktan sonra da milyon dolarlarımızın bir kısmıyla son model bi yat alırız. dünya turuna felan çıkarız. ben kova burcu kadınısız bi dünya turuna hayatta çıkmam ayol. ama saçma sapan sorular sorarsınız yine. beynimizi iyici ütülersiniz orda da..
hülasa biz de en az sizin kadar sıra dışı ve acayipizdir. ama bir o kadar da eğlenceli, mantıklı ve duygulu.
hadi hayat bayram olsun, ele ele tutuşalım, sonsuza uzanalım...
tamam çok güzelsiniz., muhteşem gözleriniz var. öyle güzel gülümsüyorsunuz ki hayran olmamak, bağlanmmak elde değil. gizemli bir çekicilik var üzerinizde. ha bir de zekiymişsiniz de, peki...
ama acık mütevazi olun yaw.
etrafınıza öyle bi duvar örüyonuz ki kaçınılmaz olarak çekimserleştiriyor insanı. bi insan sizin hayatınızda ya vardır ya yoktur gibisinden katı bi kuruntu haliniz var. aynı zamanda da sizde bizi çeken anlaşılmaz bir büyü var. yani hem ürkekleştiriyor hem de "işte aradığım kız bu, o benim olmalı" dedirtiyorsunuz. yalnız size niye böyle delicesine bir arzuyla garip bi şekilde bağlanıyoruz, onu da anlamak hayli güç.
ama bak eminim aramızdaki şu duvarları aşıp bi yakınlaşıp şöyle bi konuşsak, kaynaşsak çok iyi anlaşırız be. valla bak, inanmıyosanız gidin lerzan mutlu ya sorun. lerzan mutlu kimdi ya. neyse uzman bir astrologa gidin sorun işte. her mahallede oluyo. biz birbirimiz için yaratılmışız be kova kadını. kova kadını kulağa ne hoş geliyo dimi. bi daha söylicem kova kadını, kova kadını. iyice astrolog kesildik emi.
neysse, bi kere ikimiz de dengesizin önde gideniyiz tamam mı. ve iki dengesizlik birleştiğinde mükemmel bir denge ve uyum çıkabilir ortaya. ayrıca ruhsal olarak ta tamamlıyormuşuz birbirimizi. bak ben demiyorum burç manyakları söylüyor bunu. ulan aşık olunca ve pek umut yoksa böyle şeylerle uğraşıyo insan işte. soracıma ikimiz de hava elementine mensupmuşuz(o da ne boksa) yani aslında aynı dünyaların insanlarıyız. ilgi alanlarımız olsun, ruhsal özelliklerimiz olsun benziyor birbirine. ve bu suretle de birbirimizin duygularını anlayabilir, monotonluktan uzak bir yaşantı sürebilir, birbirimizin hislerini, ihtiyaçlarını sezinleyebiliriz. ve böylece sevgi, anlayış ve sadakate dayalı mükemmel bir ilişkiyi idame ettirebiliriz.
bak bunu bi kova kadınından hoşlaşan ikizler erkeği okuyosa ona söyleyeceğim tek şey şudur:
seviyosan git konuş abi bence
bakma bunlar çok inatçı, sabit fikirli, dediğim dedik diyen canlı türlerindenmiş. pehh! popomla gülerim afedersiniz. bizim kıvrak zekamız, entelektüel kapasitemiz, insan ruhundan anlamamız, ikna ediş gücümüz rahatlıkla alt eder bunları. çekinecek bir şey yok.
bu kadınlar pohpolanmayı felan seviyollalmış. e biz bunu çok iyi yaparız zaten. yalnız bunu kontrollü ve akıllıca bir şekilde yapmak lazım. yani bu kızlarla iyi geçinmek için her zaman zekamızı kullanmak gerekiyomuş ona göre. bu yüzden her gün zeka egzersizleri yapıp sudoku neyin çözmeliymişiz. yok canım daha neler! biz zaten doğuştan zekiyiz canım. çok ta kültürlüyüz tamam mı. ayrıca çok iyi sevişiriz. ıhımhh pardon evet devam ediyoruz.
efendicime söyliyim bu kadınları bağlamak zormuş, baskıya gelemezlermiş, özgürlüklerine düşkünlermiş. e burda da bir sorun yok. çünkü biz de zaten özgürlüğümüze düşkünüzdür. hem insanlara baskı yapmaktan da hoşlanmayız. sizi anlarız yane, herhangi bi şekilde kısıtlamayız.
ikimizde de gezmeyi tozmayı seviyok dimi. mesela bi gün beraber safariye felan çıkarız he. bi akşam las vegas'a gideriz. güzel vakit geçiririz bea.
bizim ilgi alanlarımız saymakla bitmez. her şeye ilgi duyabiliriz. e siz de çok meraklıymışsınız falan. çok iyi çene çalarız sizle. ama bazen bi konu hakkında saatlerce konuşabiliyomuşsunuz. e kafa ütülemeye kadar varmasın yani bu. biraz empati lütfen. afedersin fazla dırdıra biz de isyan edebiliriz.
çok uçuk kaçık fikirleriniz oluyomuş sizin. bak bu güzel. ama özellikle bunları afedersin yatakta uygularsak süper olur yane. değişikliklere, fantezilere bayılırız!
kısaca rutinlikten hoşlanmayız. yeniliklere açığız, ileri görüşlüyüz, yardımseveriz, toplumsal meselelere duyarlıyız. okumaktan, öğrenmekten, gezmekten hoşlanırız. ha bi de övünmek gibi olmasın mükemmel sevişiriz yane. ayy pardon kafa gitti yine.
e siz de böyleymişsiniz kova hanımefendileri! tamamdır bu iş ya. hadi neyi bekliyoruz daha?
şunu da belirtmekte fayda var; kolay kolay gerçek ve yoğun duygularla aşık olup bağlanamayız. çabuk soğuruz. ama aslında bi kez gerçekten bağlandıysak hemen de kopamayız. hele bir de ruhumuzdan anlayan biriyle karşılaşırsak.
yani bu anlamda bizi dizginletecek, idare edecek, kendine bağlatacak olan belki 2 burçtan biri sizsiniz. isterseniz avucunuzun içinde oynatırsınız bizleri. bak bu potansiyel var sizde. şu akılcı tavırlarınızı da abartmayın, bazen duygularınızı göstermekten çekinmeyin yahu. bırakın aksın duygular. kapalı kutu gibi davranmayı bırakın bazen...
ola ki evlendik sizle. zaten uzunca bir flört dönemi başarılı bir şekilde ilerliyorsa hala sıkılmayıp birbirimize bağlandıysak işte o zaman evlenip yuva kurmayı düşünebiliriz.
evlilikte de hareketli bi yaşantımz olur. entelektüel kapasitemiz oldukça yüksek. bol bol tiyatroya, sinemaya, müzelere, resim sergilerine gideriz. yeni kültürler tanırız. hayatın tadını çıkarırız bea.
bi yere gitmek ve ya bir aktivitede bulunmak için öyle uzun uzun düşünmek yerine şıp diye hade yapalım demekten hoşlanırız. bunu siz de seviyosunuz galiba.
ama romantiklikten pek hoşlanmıyormuşsunuz öyle mi, duygularınıza pek hitap etmiyormuş. daha çok zekadan etkileniyormuşsunuz. e güzel ya. o zaman sizinle romantik bir akşam yemeğinde, mum ışığında matematik problemleri çözeriz beraber, zevkli olur...
kova kadınları iyi bir anne oluyollalmış. süper valla. beraber çocuk gelişim kitapları okuruz. çocuğumuzu en iyi şekilde yetiştirmeye çalışırız.
ayrıca şunu da söyleyelim. biz bildiğiniz erkeklerden diiliz tamam mı yane. bizi klasik erkelerle karıştırmayın. mesela özel günleri felan unutmayız. sık sık sürprizler yaparız, hediyeler alırız. altınlar, elmaslar, mücevherler her bi şeyden alırız yane. yeter ki heyacanımızı canlı tutalım. aman ağzımızın tadı kaçmasın ali rıza bey.
mesela bizimle iki kız arkadaş gibi alışverişe çıkıp çılgınlar gibi para harcayabilirsiniz. size müdahele etmeyiz. paramız varsa hiç bi şey demeyiz yani. istediğimiz her şeyi alırız. o yakışmış mı bu yakışmış mı diye sorduğunuzda zevkle yanıt veriririz, sıkılmayız.
bizim için para her zaman araçtır, amaç değil.
bi de sizde ne istediğini bilememe durumu ve kararsızlık varmış. bu bizde de var. mesela ben miami den şöyle güzel bi yazlık almalıyız derim ama sen moskova dan kışlık alalım dersin. böylece tartışırız. sonra karar veremeyip dağ başında bi kulübe yaparız. hafta sonları oraya gider, güzel şeyler yaparız...
sonracıma emekli olduktan sonra da milyon dolarlarımızın bir kısmıyla son model bi yat alırız. dünya turuna felan çıkarız. ben kova burcu kadınısız bi dünya turuna hayatta çıkmam ayol. ama saçma sapan sorular sorarsınız yine. beynimizi iyici ütülersiniz orda da..
hülasa biz de en az sizin kadar sıra dışı ve acayipizdir. ama bir o kadar da eğlenceli, mantıklı ve duygulu.
hadi hayat bayram olsun, ele ele tutuşalım, sonsuza uzanalım...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar