bugün

ankara da torba eylemi

3 Şubat 2011 perşembe günü Ankara Kolej Kavşağında başlayarak ara sokaklar boyunca devam eden, polisin orantısız güç kullanığı, 15den fazla kişinin yaralandığı ve çok sayıda milletvekilinin destek vrdiği eylem.

[null http://www.aksam.com.tr/t...n-muharebesi--17350h.html]
© copyright 2005 - 2026