bugün

ozzge0902

takip ettiğim 3-5 yazardan birisi. güçlü kaleminden çıkan vurucu entryleri büyük bir zevk ve şevkle okuyorum. badi tuşu olsaydı kesinlikle eklerdim.

edit: neyini eksiliyorsunuz lan andavallar, şurda fikirlerimizide mi belirtemiyeceğiz? hayraett bişey yaaaa.
© copyright 2005 - 2026