bugün

greenpeace

'gezegenimizi korumayı' kendilerine görev edinmiş zavallılar topluluğu, kibir manyakları, egoist embesiller. niye mi ?

buyursunlar;

http://www.facebook.com/v...video.php?v=1370302863604
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026