bugün

plan yapmayın plan

ilk dinlediğim de bana "bu bir insanlık ayıbı" dedirtmişti.

sonra biraz daha düşündüm, "bu bir nohutluk ayıbı" diye düzelttim düşüncelerimi.
© copyright 2005 - 2026