bugün
- seksten sonra bira içmek5
- 2026 dünya kupası14
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- cuckold erkek3
- olduğundan genç göstermek9
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- iş yerinde yapması zevkli şeyler3
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı48
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- evlilikteki en büyük sorun4
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ez te hezdikim6
- sözlük kadınları5
- bugün de meme atan olmaması4
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- balkonu camla kaplatmak7
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- köyde gece tuvalete gitmek7
- milli takımımızın balonu patladı7
- alevilerde muhammed ismi5
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- istanbul6
- yazarların en sevdiği meyve9
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- üniversite sınavına geç kalmak5
- güne bir şarkı bırak18
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- seni hayata bağlayan şey12
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- asosyal olmanın sebepleri7
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- pornoyu bırakmak5
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler5
entry'ler (189)
ben bazen aldığım kapşonluları sıfır kol yapıyorum. bunu yaparken emek harcıyorum. kesmek için makas, ipi kaçmasın diye iğne iplik kullanıyorum. şimdi bu hangi sınıfa giriyor sorusunu akla getiren karşılaştırma.
(bkz: iyi insanlar)
red hot chili peppers - californication.
https://www.youtube.com/watch?v=YlUKcNNmywk&list=RDH2jCbXiEQI4&index=27
https://www.youtube.com/watch?v=YlUKcNNmywk&list=RDH2jCbXiEQI4&index=27
pazar günü kadıköyde galatasarayli taraftar ve futbolcuların başarıyla gerçekleştirdikleri eylem.
eğer sevdiğiniz kişi veya kişiler iş yerinde ise uçarcasına canı gönülden yapılan eylem.
2014 sezonunda saraylara gidip göt yalamış ve bunun neticesinde o sezonu melonun bütün piçliklerine rağmen şampiyon olana kadar kırmızı kart yememiş. şampiyon olduktan sonra bu şikenin örtbas edilmesi için göstermelik bi kırmızı kart yiyen. yıllarca fetö sayesinde şampiyon olan Türkiye'ye şikeyi getiren malum takım taraftarları tarafından şikeyle suçlanan ama dik duruşundan hiçbir taviz vermeyen ve bu atılan çamurlara rağmen şike kumpasından alnının akıyla çıkan güzel ülkemin güzel takımı. sami yenin kapanışını toki arenanın açılışını yapan kumpas yapılmamış olsa malum takımlara 20 yıl fark atmış olan. yer aldığı tüm kulvarlarda ülkenin en büyüğü.
suçu bilinirse içerde o kadar yasayabilir mi sorusunu akla getirir. malum mahkumların bir kısmı zaten namus meselesi yüzünden yatmaktadır.
elimle kendi elimi tutuyorum yan yana yürüyormuşum gibi kendimle
demiş olayı özetlemiştir sevgili cahit zarifoğlu.
demiş olayı özetlemiştir sevgili cahit zarifoğlu.
koyar tabi yani öyle olmalı. * beş sene sabredebilmiştir dilekolaydır.
relsesnelegnetpid.
milli takımın başında fatih terim olduğu için ve formsuz olduğu halde sürekli selçuk inanı ilk 11'e aldığı için formda bi alperi kadroya almayıp onun 1/4 ü etmeyen olcayı aldığı için içimden milli takımı desteklemek gelmiyor.
çok konuşmayan biriyim. bu yüzden çok da sıkıcı geliyorum herkese.
peste rakip arkadaşın Agüero ya ara pas attığı andır. sadece gol olmasını beklersiniz.
fikonun el pençe divan durmuş fotoğrafı olur sandığım fotoğraflar kümesi. *
her ne kadar olaylara bakarak omuz omuza izlenmeli dense de asla öyle olmaması gereken maçtır. öncelikle provokatör biri çıkıp rakip taraftarların birine vurup küfredip filan 55000 kişinin birbirine girmesine neden olabilir.
ayrıca bu omuz omuza maç izleme konusunu gündeme getiren ultraslandır ama "4 temmuzda seni sevmeyen ölsün" diye tweet atan ve bu kurşunlanma olayını tiye alan tişörtler bastıran (bkz: fenerbahçe 4 yıldız yerine kurşun izi filan) bi takımın taraftarıyla asla omuz omuza olunmaz. dile kolay 40 kişi ölebilirdi o kurşunlanma olayında. tamam patlamalarda ölenlere üzülüyoruz hepimiz ama orada ölenlerinki can da bizim 40 fenerbahçelinin canı can değil mi. ben asla galatasaraylılarla omuz omuza maç izlenmesini istemiyorum. isteyen varsa gitsin izlesin arkadaş.
futbola da değinmek istiyorum galataraylılar da biliyor ki fenerbahçe bu futbolla galatasarayı her türlü ezer. milletin barça yaptığı beşiktaşı bile 2-0 yenmişiz. şanssız olduğumzdan fark atamadık neyse. o barça mı beşiktaş mı ne onlar sahada 11 kişi iken oley oley tezahüratları eşliğinde pas yapmışız bu sene bitik galatasaray kim. haa futbolumuzla ezecek güçteyiz ama işin şans kısmı da var tabi. bursa deplasmanındaki gibi harikulade oynarız bi sürü pozisyona gireriz ama top kaleye girmez öyle 0-0 da bitebilir. o da kısmet tabi.
ayrıca bu omuz omuza maç izleme konusunu gündeme getiren ultraslandır ama "4 temmuzda seni sevmeyen ölsün" diye tweet atan ve bu kurşunlanma olayını tiye alan tişörtler bastıran (bkz: fenerbahçe 4 yıldız yerine kurşun izi filan) bi takımın taraftarıyla asla omuz omuza olunmaz. dile kolay 40 kişi ölebilirdi o kurşunlanma olayında. tamam patlamalarda ölenlere üzülüyoruz hepimiz ama orada ölenlerinki can da bizim 40 fenerbahçelinin canı can değil mi. ben asla galatasaraylılarla omuz omuza maç izlenmesini istemiyorum. isteyen varsa gitsin izlesin arkadaş.
futbola da değinmek istiyorum galataraylılar da biliyor ki fenerbahçe bu futbolla galatasarayı her türlü ezer. milletin barça yaptığı beşiktaşı bile 2-0 yenmişiz. şanssız olduğumzdan fark atamadık neyse. o barça mı beşiktaş mı ne onlar sahada 11 kişi iken oley oley tezahüratları eşliğinde pas yapmışız bu sene bitik galatasaray kim. haa futbolumuzla ezecek güçteyiz ama işin şans kısmı da var tabi. bursa deplasmanındaki gibi harikulade oynarız bi sürü pozisyona gireriz ama top kaleye girmez öyle 0-0 da bitebilir. o da kısmet tabi.
afyon veya ankara da evlilik cüzdanı olmadan girilebilen bi otel var mıdır merak ettiğim sıcak su kaynağı.
elinden tutup bizim semtteki outlet mağazasına götürmek istiyorum. ünlü bi spor markası yaklaşık bir aydır sürekli ayakkabıda %50 indirim yapmakta. burada avm açılıp mağazaya girdikten sonra 3 dakika içinde bunu yapması yani ayakkabıyı alması gerekmektedir. ayakkabı numarasını doğru şekilde bilmeli. denemeden almalıdır. yoksa ayakkabının a sını alamaz. sonra da işin zor kısmına geçmelidir. 10 dakikada ayakkabı alabilen ve bu süreyi 3 dakikaya indirebilen kızımız kasada ödeme yapabilmek için minimum 90 dakika kuyrukta beklemelidir. hadi kolay gelsin.
ne diyem, mahmut mu diyem diye de sormuştur ayrıca.
whats up * dan esinlenerek isimlendirilmiş bir iletişim programını vatsap diye okumuştur. app in application ın kısaltılmış hali olduğunu bilmiyordur. cahildir. keşke ölsedir.
whats up * dan esinlenerek isimlendirilmiş bir iletişim programını vatsap diye okumuştur. app in application ın kısaltılmış hali olduğunu bilmiyordur. cahildir. keşke ölsedir.