bugün

entry'ler (19)

sarı kart gören ilk futbolcu

hiç s*kine bile takmamıştır xd.

din değiştirebilme özgürlüğü

en güzel dine sahip bir ülkeyiz.. müslümanız! değiştirme ihtiyacımız gerekmiyor gibi geliyor bana..

facebook kullanmayan insan

dışarıda konuşulan facebooktan duydukları komik espirileri anlamayan espri anlayış engellisi.

benim babam swf

guiness rekorlar kitabında oyunculukla ilgili yetenekleri yer almali..

ajdar swf

bu şarkıyı dinlediğimde swf deki silahtan cikan kursun kulagima giriyormus gibi oluyoo .s

fenerlilerin kupayı aldıktan sonra ortaya çıkması

gs'lilerin 12 yaşındaki fb'li cocugu bicaklamalarindan sonra gs'liler bizim icin pkkli ile esit olmustur!

kulağı karıştırıp parmağı ağza sürmek

shrek'in en sevdigi hareket *

ama bizim uefa kupası çeyrek finalimiz var

beşiktaşlıların ezikliklerini kapatmak için veya ezik durumu düştüklerinde söyliyecekleri yeni bir ifade..
hayırlı olsun..

fifa 70

sabri reis in hala galatasarayda olduğu ve uzaya top fırlatmaya devam ettiği bir oyun..
teknik direktörde fatih terim *

lahmacunu çatalla yiyen döl israfı

"hayvana bak ne biçim yiyor be.!!" diyeceklerinden korkmuştur..

hırçın futbolcu

bence sabri reis * inanılmaz hırçınlığına ve öfkesine rağmen son toplarda hüsrana uğruyor.

facebook ta resmimi beğenir misin diyen insan

"git 2 rekat namaz kıl da Allah durumunu beğensin.." yazıyorum *

aykut kocaman ın istifa etmesi

fenerbahçe şike yapmadı veya yaptıysa bile yapmadığı söylenicek.. ve aykut kocaman takımında n oyuncularından memnun bu yüzden 2 ay öncesine kadar 3 yıllık bir anlaşma imzaladı.

süper final iyi oldumu

futboldaki süper final bence kötü oldu. çünkü bütün bir sezon çabalayıp 1. sıraya gelen bir takım 1 grup sonucunda şampiyon olamaması gerçektende çok üzücü..

NOT: Fenerbahçeliyim..

türkiye de türk yok

Haklısın. Çoğu insan orta asyadan türkiye'ye gelmiştir.. çerkez, laz, kürt vb. lerden oluşmaktayız.. Tabi bu durumda ülke açısından kötü. Buna bir çare bulunması gerek.

manchester united

Gerçektende eski manchester united yok artık. Takım oyunu oynayan güzel futbolculara sahip ve bunu değerlendirebilen takım gitti yerine mahalle takımı geldi. Belkide herşey Ronaldo gittikten sonra başladı. Bu arada fenerbahçe'de 2-1 ve 3-0 lık skorlarla manchester unitedi 2 kez mağlup etti.

ısrarla sabriyle ilgili espiri yapmaya çalışan mal

Fenerbahçe'ye fenevbahçe diyip sonra "Cimbom'a cincon diyenlere kızmıyorum.. Zaten köpeklerin okuma yazması yoktur.." diyen kişi tam bir intihar sebebidir..

50 kuruşa su içip 1 tl ye wc ye gitmek

Yazın yediqin hurmalar kışın biyerini tırmalar. Bu lafa yakın bir konu *

insanda gülme isteği uyandıran isimler

Cabbar xDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxD .
© copyright 2005 - 2026