bugün

ama bizim uefa kupası çeyrek finalimiz var

beşiktaşlıların ezikliklerini kapatmak için veya ezik durumu düştüklerinde söyliyecekleri yeni bir ifade..
hayırlı olsun..
© copyright 2005 - 2026