bugün

süper final iyi oldumu

futboldaki süper final bence kötü oldu. çünkü bütün bir sezon çabalayıp 1. sıraya gelen bir takım 1 grup sonucunda şampiyon olamaması gerçektende çok üzücü..

NOT: Fenerbahçeliyim..
© copyright 2005 - 2026