bugün
- velvet27
- aile evinde yaşamak11
- ingiliz aksanı6
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek6
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- kemalist dünya19
- fight club4
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- dincilerin ingiltere sevdası5
- merhabalar biraderler4
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- maklube4
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar4
- bir gecede cahil kaldık5
- uzay boşluğunda osura osura yolculuk etmek2
- herzevekil'in biraz şey olması5
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- yazarların ilk kedileri3
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- galatasaray lobisi10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- üniversitelerin gereksiz olması10
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- hızlı para kazanmanın yolları14
- birader yazar olmak13
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- sözlüğün en şey yazarı2
- akplilerin akpye oy verme nedenleri3
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- sedat pekmez14
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- çomar putu2
- allah9
- midas2
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- işe uykusuz gitmek2
- kahve içmek2
- sıcaktan ağlamak2
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- bir şeyler söyle2
- cemevinde hain kemal sloganları8
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- chp kemalist değil sosyal demokrat bir partidir2
- duş almak2
- adana kızları2
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
entry'ler (17)
yarın izlanda ile turnavadaki ilk maçına çıkacak takım. kendilerinden bu yıl en az çeyrek final bekliyorum.
sen canını hiç sıkma tatlım, kovaların tümü böyle.
hem napcan kovayı? ayakları yere sağlam basmayan, karı kız meraklısı bir kova erkeği emin ol seni hak etmezdi güzelim.
dengesiz ikizler kızı falan bulsun o. pislik!
beddua ajansımız sonlandı.
hem napcan kovayı? ayakları yere sağlam basmayan, karı kız meraklısı bir kova erkeği emin ol seni hak etmezdi güzelim.
dengesiz ikizler kızı falan bulsun o. pislik!
beddua ajansımız sonlandı.
ve kendisinden beklenen açıklama gelmiştir. özür dilemiştir. ancak özrü kabahatinden beterdir, özür dilemese daha iyiydi. madem bu kadar kolay oluyor bu işler ben de kendisine hayvan diyorum ve şimdi de özür diliyorum.
bakınız bu haber şöyle:
mustafa aşkar, “trt’de katıldığım ramazan sevinci programında gayri ihtiyari maksadımı aşan ifadelerimden dolayı özür dilerim. sözlerim yanlış anlaşıldı. bunun dışında sözlerimden farklı ifadeler çıkaran, yorumlarda bulunanların ifadeleri ise kendilerin bağlar.” dedi. ayrıca programın sunucusu serdar tuncer, trt haber’de yaşanan olayla ilgili özür dilediğini açıkladı.
chp grup başkanvekili engin altay, trt’deki iftar programında, “namaz kılmayan hayvandır” sözleriyle tepki çeken prof. mustafa aşkar’a ‘meczup’ diyerek, “ama asıl onu trt’ye böyle bir önemli yayın kuruluşuna çıkarıp böyle bir program yaptıran olsa olsa hayvandır, eşek oğlu eşektir” dedi.
http://www.sozcu.com.tr/2...icin-ozur-diledi-1274032/
bir de utanmadan yanlış anlaşıldı diyor, ulan daha ne diyecektin, anamıza mı sövecektin? doğru anlaşılacak bir tarafı mı var bu sözün? neyse ki milletvekilimiz gereken cevabı vermiş kendisine.
bakınız bu haber şöyle:
mustafa aşkar, “trt’de katıldığım ramazan sevinci programında gayri ihtiyari maksadımı aşan ifadelerimden dolayı özür dilerim. sözlerim yanlış anlaşıldı. bunun dışında sözlerimden farklı ifadeler çıkaran, yorumlarda bulunanların ifadeleri ise kendilerin bağlar.” dedi. ayrıca programın sunucusu serdar tuncer, trt haber’de yaşanan olayla ilgili özür dilediğini açıkladı.
chp grup başkanvekili engin altay, trt’deki iftar programında, “namaz kılmayan hayvandır” sözleriyle tepki çeken prof. mustafa aşkar’a ‘meczup’ diyerek, “ama asıl onu trt’ye böyle bir önemli yayın kuruluşuna çıkarıp böyle bir program yaptıran olsa olsa hayvandır, eşek oğlu eşektir” dedi.
http://www.sozcu.com.tr/2...icin-ozur-diledi-1274032/
bir de utanmadan yanlış anlaşıldı diyor, ulan daha ne diyecektin, anamıza mı sövecektin? doğru anlaşılacak bir tarafı mı var bu sözün? neyse ki milletvekilimiz gereken cevabı vermiş kendisine.
tanınmamak iyilik belirtisi değil. lâkin tanınmayan değerini bulamamış çok sağlam yazarlar var burada. onları daha iyi tanımak ve okutmak için açılan bir başlıktır.
bana göre;
(bkz: entelpiposu)
(bkz: beta beyin)
bana göre;
(bkz: entelpiposu)
(bkz: beta beyin)
ülkeye yaptığı hizmetler büyüktür.
ileriki nesiller olaya daha geniş pencereden bakacak ve değerini daha iyi anlayacaktır.
ileriki nesiller olaya daha geniş pencereden bakacak ve değerini daha iyi anlayacaktır.
izmir / kıbrıs şehitleri caddesi'nde agora meyhanesi adında meyhane açılacakmış, diye duyum aldım.
umarım, sekiz köşeli yaparlar.
umarım, sekiz köşeli yaparlar.
hack gecesi yüzünden hırsını yazarlardan çıkaran moderatörün yaptığıdır. arkadaşlar önünü alamıyoruz h5n1 virüsü gibi yayılıyor. malum kişi yüzünden çaylak olmayan kalmadı.
dostlarımla açık oylayarak anlaşıyorum. yemişim böyle sözlüğün ızdırabını.
dostlarımla açık oylayarak anlaşıyorum. yemişim böyle sözlüğün ızdırabını.
sam smith / i'm not the only one.
sam smith / i'm not the only one.
sam smith / i'm not the only one.
ceza didididididi derkenki hareketleriyle güvercine dönüşen kadın .
ve tek kare bir film
tabiata çıkıyorum
göğsüm bir müzikle
vuruyor ritmini
dinliyorum hüznünü sendeki güzelliğin
başımda fırtına bir taç
unutulmuş padişahlıklar
ipiri gözleriyle uyanıyor
şu gündüzden kalan mesele
bir hatip bir kuruntu
rutubet ve ukalalıklarla dolu bir debdebe
başını koyduğun yastık
bir yılan sürünerek geçmiş gece
hadi bir sonuç yaz bir teselli uzat
göğüs ağrılarına çırpınışlara
korkulara
ve bir çıngırak gibi öten zamana
kolye gibi taşıyorum boynumda
varlığını onun
bir ceylan tutuyor ağzında
kuşlara takılıp gidiyor aklım
hergün kaçıyorum
yoksa gülüşün
gelip siyasetten kozmatikten sözedişin
bakıyorum aleve dönüşüyor bir çırpıda
dost
bu eli sıkı tut
çarşıda evimizden uzakta
bir pazu güreşi varsa kaybolmayalım
geçecektir daha daha
günler
bilmeden kavramak nasıl
zirvesine göz koyduğum dağlara bak
koşup takıldığım çitlere bak.
sevilen bir cahit zarifoglu eseri.
tabiata çıkıyorum
göğsüm bir müzikle
vuruyor ritmini
dinliyorum hüznünü sendeki güzelliğin
başımda fırtına bir taç
unutulmuş padişahlıklar
ipiri gözleriyle uyanıyor
şu gündüzden kalan mesele
bir hatip bir kuruntu
rutubet ve ukalalıklarla dolu bir debdebe
başını koyduğun yastık
bir yılan sürünerek geçmiş gece
hadi bir sonuç yaz bir teselli uzat
göğüs ağrılarına çırpınışlara
korkulara
ve bir çıngırak gibi öten zamana
kolye gibi taşıyorum boynumda
varlığını onun
bir ceylan tutuyor ağzında
kuşlara takılıp gidiyor aklım
hergün kaçıyorum
yoksa gülüşün
gelip siyasetten kozmatikten sözedişin
bakıyorum aleve dönüşüyor bir çırpıda
dost
bu eli sıkı tut
çarşıda evimizden uzakta
bir pazu güreşi varsa kaybolmayalım
geçecektir daha daha
günler
bilmeden kavramak nasıl
zirvesine göz koyduğum dağlara bak
koşup takıldığım çitlere bak.
sevilen bir cahit zarifoglu eseri.
diyarbakırlı kızın göçmen kızlarına hayranlığını kanıtlamasıdır.
birine aşkını bu şekilde tanımlayan insan eksiklik duygusunu maksimum düzeyde yaşayan insandır. mahvoldum gel beni düzelt. ben çok eksiğim diye haykırıyordur içten içe. yapmayın. sağlıklı ilişkiler yaşayın.
"sigaraya verdiğin parayla araba alırdın." diyen araba sahibi olmayan kişi söylemi.
yahu niçin zaman kaybı olsun ki?
aktivite işte ilgi alanı...
yahu niçin zaman kaybı olsun ki?
aktivite işte ilgi alanı...
hatırlamıyorlardır. hatırlıyor olsalar şu anda aranızda olamaz bu entiriyi yazamazdım. kesin denk gelenlerden bir tanesi fururdu. çok çektirdik adamlara / kadınlara lan utanıyorum..
yakışanı az gördüğüm kızdır. mesela kürtlere hiç yakışmıyor, kısa boylu kızlara hiç yakışmıyor, burnu fişşek gibi olan kızları desen onlara hiç yakışmıyor. e kime yakışıyor diyecek olursanız hiç kimseye yakışmıyor. dediğim gibi, yakışanı çok az. yeter saçlarınızı turkuaz'a boyattığınız. ebesinin hegemonyasına benziyorsunuz.
fatih terim yüzünden almanlara kaptırdığımız superstar.
zaten türkiye'yi seçseydi şimdi ya yedek olurdu ya da kadroya alınmazdı.
zaten türkiye'yi seçseydi şimdi ya yedek olurdu ya da kadroya alınmazdı.
nedense bana öyle gelmiyor. hani bakınca kafamdan diyorum ki , burnu kemerli , dudakları ince ya da çok kalın , yanakları tombul vs vs.
bunlar kusur değil tabi , ama ben ne kadar da güzel değil de şuvşöyle bu böyle diye bakıyorum. hoşlandığın sürece her türlüsü güzel zaten.
bunlar kusur değil tabi , ama ben ne kadar da güzel değil de şuvşöyle bu böyle diye bakıyorum. hoşlandığın sürece her türlüsü güzel zaten.