bugün
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- eski uludağ sözlük ortamı5
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- burç saçmalığı6
- erkek erkeğe açık oylaşmak6
- lip balm kullanan erkek5
- falıma bakmak isteyen var mı4
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı3
- online yazarlar8
- kadınlar neden aldatır17
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı5
- nofap6
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- 0 0 74
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- sedat pekmez18
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- tarot falına inanan salak8
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- anın görüntüsü16
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- tekerlek kaşar4
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- devşirmelik makamı13
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- 2026 dünya kupası15
- diamond bosphoruss denen yazar8
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- cristiano ronaldo'nun 6 dünya kupası nda gol atmas2
- futbol8
- aldım kabul ettim4
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- yeni temaya bir türlü alışamamak2
- günün şiiri5
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- özbekistan2
- portekiz2
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- ismet gürbüz ne zaman vatana dönecek sorusu2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
entry'ler (19)
gelsin yarın başlasın bizim hukuk bürosunda kendisi harvard mezunuymuş ama önce Türk hukukuna göre stajyer avukat olmalı, normalde maaş vermiyoruz ama obama diye 1.000 lira yol yemek içinde başlasın.
Avrupa insan Hakları Mahkesmesi ve Sözleşmesine göre seçimlerde kullanılma demokratik olmayan bir oy verme biçimidir. Niteki Türkiye de ki 1950 seçimlerine kadar uygulanıyordu.
neden böyle başlıklar var anlayamıyorum. Hangi amaçla açıldığını veya kimin talimatları doğrultusunda neye hizmet ettiklerini.
başkentinin istanbul mecidiyeköy olacağı bir dünya.
Sabaha kadar namaz kılmaktan daha aşağıda kalan bir eylem.
doğru cevabın bilinmesine rağmen cevabın halen istenmesine isviçreli bilim adamların yorumu eyşan sendromuymuş.
Bu vatana hizmet ettiğini gördüğüm herkese ki bu çöpçüsünden bakanına kadar bir yelpazeyi kapsar saygıda kusur etmedim, selamımı eksik etmedim. Herkes de bu düşünceye sahip olmalı.
Kendisini etkinliklerden tanırım farklı fakülteden olmamıza rağmen son derece sıcak kanlı, aktif, kurumsal vizyonu olan tevazu sahibi bir kişiliğe sahip olduğunu gözlemledim. Yazdığı yazılar yaşından beklenmeyecek bir tecrübe de ve büromda uyguladığımda gerçekten başarılı olduğunu gördüm. Zaten bu entry ninde amacı buradan teşekkür etmek ve yeni bürosunu açan ya da mesleğe ilişkin kaygılar duyan genç hukukçuların bu isimden bazı ipuçları alabileceğini sözlük ahalisine duyurmak. Kendisinin ileride adından sıkça söz edilen bir hukukçu ya da girişimci olacağına inancım tam.
Şehitliğin e ak partilisi olur ne ülkücü sü olur şehitlik bu vatan için bayrak için islam için yeri geldiğinde canından vazgeçebilmesidir. Ha illa bir sıfat konulacaksa ADAMDIR, ADAM!.
hep istediğim şeydi benim bu be Allah bu vatanı ve dinini sevenleri korusun.
bende einstein gibi bir bilim adamı olmak isterdim ama olduğum meslek nickimde saklı.
avukatlık ki zaten öyleyim. Düşünenlere tavsiye niteliğindeki yazı;
Üniversite bittikten sonra ilk adımı atmak için hazırlıklar başlar. ilk önce karşınıza 1 yıl staj zorunluluğu çıkacaktır. Bu staja başlamak için sizlerden belirli belgeler istenir. Bu belgeleri tamamladıktan sonra staj yapacağınız baroya göre bir bedel ödersiniz ve asıl serüven başlar. 1 yıllık staj döneminizin ilk 6 ayında adliyede mahkeme stajınızı yapar ikinci 6 ayında ise bir avukatın yanında çalışarak mesleği öğrenmeye başlarsınız. işte asıl sorunlar burada karşınıza çıkacaktır. Eğer gerçek manada başarılı bir öğrencilik dönemi geçirdiyseniz, öğrendikleriniz ile uygulamada karşılaştığınız şeylerin aynı olmadığını göreceksiniz (aslında aynı olmakla birlikte hukuk fakültelerinde teorik hiçbir zaman pratiğe dönüştürülmediği için anlayamayacaksınız.). Bu arada staj döneminizin ilk 6 ayı maalesef hakimlik veya savcılık stajına verilen önem kadar size verilmediği için adliyenin kantininde veya bir avukatın yanına gidip gelerek ilk 6 ayınızı bitireceksiniz. Tabi kendiniz işin üstüne düşmezseniz! Daha sonra ikinci 6 aylık dönem başlayacaktır. Bu dönemde, bir avukat bulma ve onun yanında çalışma şartı vardır. Bu şart içerisinde yanında çalışacağınız avukatın mutlaka 5 yıllık kıdemi olma şartı aranacaktır. Bulduğunuz avukat, maalesef istisnalar hariç sizleri ağırlıklı olarak kullanacaktır. Çok iyi hukuk büroları vardır, bu bürolarda size saygı gösterilir ve bir avukat adayı olduğunuz unutulmaz, ama bazı hukuk büroları vardır ki; oralarda çay demlemeden temizlik yapmaya, faturaları ödemeden çocuğunu okula götürüp getirmeye kadar her şeyi yaptırırlar. Onun için çalışmayı düşündüğünüz büroyu tercih ederken lütfen detaylı bir şekilde araştırınız. Unutmadan söyleyelim, eğer şanslıysanız bu staj döneminde maaş alabilirsiniz. Bizler ve çevremizdeki birçok avukat arkadaşımız bu dönemde maalesef hiçbir ücret almadan veya çok düşük ücretlerle staj yapmaktadır. Size saygı gösteren ve size meslek adına bir şeyler öğretmek isteyen bir büro bulursanız sakın ama sakın işten kaçınmayınız. Mahkemelerin kalem işinden tutun, icradaki tüm işlere kadar hepsini öğrenmeye canla başla mücadele ediniz. Çünkü gerçek manada bilinmesi gereken hususlar buradan başlar. Müvekkille nasıl görüşülür, iş nasıl alınır, duruşmada nasıl savunma yapılır, dava dosyası nasıl takip edilir gibi daha burada sayamayacağımız birçok işi öğrenmeye çalışınız.
Üniversite bittikten sonra ilk adımı atmak için hazırlıklar başlar. ilk önce karşınıza 1 yıl staj zorunluluğu çıkacaktır. Bu staja başlamak için sizlerden belirli belgeler istenir. Bu belgeleri tamamladıktan sonra staj yapacağınız baroya göre bir bedel ödersiniz ve asıl serüven başlar. 1 yıllık staj döneminizin ilk 6 ayında adliyede mahkeme stajınızı yapar ikinci 6 ayında ise bir avukatın yanında çalışarak mesleği öğrenmeye başlarsınız. işte asıl sorunlar burada karşınıza çıkacaktır. Eğer gerçek manada başarılı bir öğrencilik dönemi geçirdiyseniz, öğrendikleriniz ile uygulamada karşılaştığınız şeylerin aynı olmadığını göreceksiniz (aslında aynı olmakla birlikte hukuk fakültelerinde teorik hiçbir zaman pratiğe dönüştürülmediği için anlayamayacaksınız.). Bu arada staj döneminizin ilk 6 ayı maalesef hakimlik veya savcılık stajına verilen önem kadar size verilmediği için adliyenin kantininde veya bir avukatın yanına gidip gelerek ilk 6 ayınızı bitireceksiniz. Tabi kendiniz işin üstüne düşmezseniz! Daha sonra ikinci 6 aylık dönem başlayacaktır. Bu dönemde, bir avukat bulma ve onun yanında çalışma şartı vardır. Bu şart içerisinde yanında çalışacağınız avukatın mutlaka 5 yıllık kıdemi olma şartı aranacaktır. Bulduğunuz avukat, maalesef istisnalar hariç sizleri ağırlıklı olarak kullanacaktır. Çok iyi hukuk büroları vardır, bu bürolarda size saygı gösterilir ve bir avukat adayı olduğunuz unutulmaz, ama bazı hukuk büroları vardır ki; oralarda çay demlemeden temizlik yapmaya, faturaları ödemeden çocuğunu okula götürüp getirmeye kadar her şeyi yaptırırlar. Onun için çalışmayı düşündüğünüz büroyu tercih ederken lütfen detaylı bir şekilde araştırınız. Unutmadan söyleyelim, eğer şanslıysanız bu staj döneminde maaş alabilirsiniz. Bizler ve çevremizdeki birçok avukat arkadaşımız bu dönemde maalesef hiçbir ücret almadan veya çok düşük ücretlerle staj yapmaktadır. Size saygı gösteren ve size meslek adına bir şeyler öğretmek isteyen bir büro bulursanız sakın ama sakın işten kaçınmayınız. Mahkemelerin kalem işinden tutun, icradaki tüm işlere kadar hepsini öğrenmeye canla başla mücadele ediniz. Çünkü gerçek manada bilinmesi gereken hususlar buradan başlar. Müvekkille nasıl görüşülür, iş nasıl alınır, duruşmada nasıl savunma yapılır, dava dosyası nasıl takip edilir gibi daha burada sayamayacağımız birçok işi öğrenmeye çalışınız.
Kahraman polis ve şehit vatan evladıdır. Rabbim mekanını peygamberimize (SAV ) komşu eylesin.
Avrupa insan Hakları Sözleşmesinde düzenlenen serbest seçim hakkının yani ülkeye gerçek demokrasinin ancak 1948 yılındaki düzenlemeyle 1950 ki seçime kadarki inönü diktatörlüğünden ağzının payını almış bir ülkenin çokta yadırganamayacak durumudur. Bu seçim işlerinde halkı anlayan kazanır, hangi parti halkı kucaklarsa doğal olarak o yönetir bu iş bu kadar basit.
kalbimiz söküldü, kanımız çekildi, tüylerimiz diken diken oldu sanki dilimiz kurudu da konuşamadık...
sev ya da sevme fark etmez ama vefa gereği saygı duyman gereken gerçekler vardır.
evet ülke bölünmüştür, vatanını sevenler ve vatanına ihanet edenler diye hiç mhp ile akp yi birbirlerine kırdırmaya çalışmayın, başaramazsınız.
Her ne olursa olsun çocuk tur dediğim çocuk. Berkinin suçu olmayabilir ancak onu bu provokasyona alet edenler, onun üzerindenpis fikirlerini kapatmaya çalışıp, 15 yaşında cezai ehliyeti bile olmayan bu çocuğun arkasına saklanarak vatan hainliği yapanların hiç bir zaman unutulmayacağı aşikardır.
hiç bir beis yoktur güzel kardeşim, önemli olan ırk ya da mezhepin değil ekmeğini yediğin vatana ihanet etmemektir. Bizim sorunumuz zaten sadece ihanet edenlerle