bugün
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- ideal sevgilinin en önemli özelliği2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar3
- hoşgeldin pazartesi4
- 2026 dünya kupasında tutulan takım2
- netflix yasaklanmalıdır4
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- park etmek sanatı2
- yer çekimine küsmek2
- bugün de meme atan olmaması7
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- cuckold erkek5
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- beyaz otomobil satın almak3
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- pazar günü aktiviteleri2
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- olduğundan genç göstermek9
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- seksten sonra bira içmek5
- morkstar2
- ona bir şey söyle16
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 2026 dünya kupası14
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- ez te hezdikim6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- sözlük kadınları5
- evlilikteki en büyük sorun4
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- balkonu camla kaplatmak7
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- milli takımımızın balonu patladı7
- yazarların en sevdiği meyve9
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- alevilerde muhammed ismi5
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
entry'ler (51)
çok iddialı bir yorum, hani denemiş de bir randıman alamamış gibi.
piç adamın kız versiyonu. malları iyi tanıyan bir mal mıknatısıdır.
eğlencenin yarısında çıkmaya sebebiyet verir. hakkaten bir çok türkü evi kürt yuvası haline gelmiş. lan 2 saat kaldım ne bir gesi bağları ne bir çarşambayı sel adlı ne de bir halkalı şeker çaldılar. bir tane bildiğim türkü yok, dilini bildiklerimden bahsediyorum. geri kalan zaten komple kürtçe. varsa yoksa halay amını sikim. kılıksız herifler kaşarlanmış karılar adamın içi kalkıyor.
lan oraya gelen herkes türkü eksperti değil ki, bilinen belli başlı türküler vardır ve genellikle onlar çalınır, tamam araya bir iki bilinmedik türkü sıkıştırırsın kaynar gider. bu millet şivan perver dinleyerek büyümedi, neşet ertaşlar hüseyin turanlar götünüzü mü sikiyor anlamıyorum ki.
lan oraya gelen herkes türkü eksperti değil ki, bilinen belli başlı türküler vardır ve genellikle onlar çalınır, tamam araya bir iki bilinmedik türkü sıkıştırırsın kaynar gider. bu millet şivan perver dinleyerek büyümedi, neşet ertaşlar hüseyin turanlar götünüzü mü sikiyor anlamıyorum ki.
yarrak gibi bir beyinle zordur.
reklamın iyisi kötüsü yoktur lafını kim söylediyse onu g.. neyse,
sözlüğe benim gibi yeni dahil olan bir kısım ibnetora fena tav oldum, ha bunu ayrı başlık açıp daha fazla okunmasını sağlayabilirdim bu kötü bir şey de değil ama bu götverenler adamı başlık açmaktan soğuttular.
popüler olmak istiyorsunuz anlıyorum da hepiniz de bunu 15 dakikalığına ünlü olma yolunu izleyerek yapmayın amına koyim. gelir gelmez çaylaklık entrylerin dışındaki sürekli başlık açmışsın bobo, bu işin şekli budur diyosun ha? vay senin götüne, bi dur soluklan. izlenen yol da hep aynı, troll başlıklar, tespitler ama en andavalı bile bunu deniyor.
vallahi enteresan, bu ne sikimsonik küfür yeme hevesidir.
reklamın iyisi kötüsü yoktur lafını kim söylediyse onu g.. neyse,
sözlüğe benim gibi yeni dahil olan bir kısım ibnetora fena tav oldum, ha bunu ayrı başlık açıp daha fazla okunmasını sağlayabilirdim bu kötü bir şey de değil ama bu götverenler adamı başlık açmaktan soğuttular.
popüler olmak istiyorsunuz anlıyorum da hepiniz de bunu 15 dakikalığına ünlü olma yolunu izleyerek yapmayın amına koyim. gelir gelmez çaylaklık entrylerin dışındaki sürekli başlık açmışsın bobo, bu işin şekli budur diyosun ha? vay senin götüne, bi dur soluklan. izlenen yol da hep aynı, troll başlıklar, tespitler ama en andavalı bile bunu deniyor.
vallahi enteresan, bu ne sikimsonik küfür yeme hevesidir.
" hakan peker ölüyü diriltti"
toplantının konusu ne olursa olsun olayı bir şekilde duygusallığa bağlama hevesinden kaynaklanıyor. bu adamın en son yapacağı iş politikacı olmakmış ama gel gör siyasette yıllardır önemli pozisyonlar işgal ediyor. ben bu adamı elini çok belli eden poker oyuncularına benzetiyorum. yapmasın bu işi gitsin marka dağıtsın ne bileyim..
çevrecilerin yakalayınca götüne koyacağı erkektir.
(bkz: çiçek dalında güzeldir)
(bkz: çiçek dalında güzeldir)
ateist silahıdır. böyle diye diye bütün 20 lik türbanlıların moralini bozup ehhh yeter bee dedirtip açtırtabilirler belki.
çok da şanslı bir yazar. kendi ellerinle telefonu suya düşür ve serviste bu anlaşılmasın paran da iade edilsin, iyiymiş.
onun ayıbıdır. bi temiz dövmek lazım belki faydası olur, ha ne dersin?
sanırım en çok edebiyat dünyasını sevindirmiştir.
benim! ben yaşar usta! (korkma lan şaka yaptım, sikmicem kafanızı)
yaşadıkları hayatı göze alırsak gayet normaldir.
dinledikleri müzikten midir, giyimden midir, kuşamdan mıdır ortamlarından mıdır her ne sikimse işte ben bir tane mutsuz tiki görmedim usta.
şeyse biz de olalım diyorum bazen, gördüğüm kızların hepsi siktir çeken demet akalın gibi, gördüğüm oğlanların hepsi gerdan kıran murat boz gibi. lan her yerde aranan secret'ı bulmuş bu insanlar.
bu insanlarda var bir bereket ona eminim, şimdi bu guruh düzenli alışverişlerini yapıyorlar, ortalama yemek yedikleri mekanlar burger ya da pizza pizza vs, haftada en az 3 gece (çarşamba-cuma-cumartesi) dışarı çıkıp bize göre kol onlara göre normal boyutlarda olan hesabı da tak diye ödüyorlar, akşam üstleri 2-3 bira içtikleri soft mekanlara gidiyorlar, daha gider aslında bu da burada keselim. hacı ne işsiniz amına koyim? gizli tarikat mısınız lan, biz evde ufaktan masa kurmanın muhasebesini saatlerce yaparken siz gözümüzün önünde servet yiyorsunuz.
acaba evladının tiki olduğunu bilen anne baba daha mı çok para veriyor. hani bunalıma girmesin diye, öyleyse de bilelim yani,
- oğlummmm yavrummmm alexander neden kestin bileklerini?
+ yeni sezon şortumu alamadım baba, bu beni yiyip bitiren bişey..
- alırız oğlumm alırızzz!
+ sahi mi söylüyorsun baba? allahım beynime kan gitmeye başladı, baba kalkamıyorum şuan pc den murat bozu açıp bir de cep telefonumu getirir misin akşam için de hazırlnamam lazım, saçlarım..
berk takma adıyla aranıza sızıp bu sırra vakıf olacam and olsun!
yaşadıkları hayatı göze alırsak gayet normaldir.
dinledikleri müzikten midir, giyimden midir, kuşamdan mıdır ortamlarından mıdır her ne sikimse işte ben bir tane mutsuz tiki görmedim usta.
şeyse biz de olalım diyorum bazen, gördüğüm kızların hepsi siktir çeken demet akalın gibi, gördüğüm oğlanların hepsi gerdan kıran murat boz gibi. lan her yerde aranan secret'ı bulmuş bu insanlar.
bu insanlarda var bir bereket ona eminim, şimdi bu guruh düzenli alışverişlerini yapıyorlar, ortalama yemek yedikleri mekanlar burger ya da pizza pizza vs, haftada en az 3 gece (çarşamba-cuma-cumartesi) dışarı çıkıp bize göre kol onlara göre normal boyutlarda olan hesabı da tak diye ödüyorlar, akşam üstleri 2-3 bira içtikleri soft mekanlara gidiyorlar, daha gider aslında bu da burada keselim. hacı ne işsiniz amına koyim? gizli tarikat mısınız lan, biz evde ufaktan masa kurmanın muhasebesini saatlerce yaparken siz gözümüzün önünde servet yiyorsunuz.
acaba evladının tiki olduğunu bilen anne baba daha mı çok para veriyor. hani bunalıma girmesin diye, öyleyse de bilelim yani,
- oğlummmm yavrummmm alexander neden kestin bileklerini?
+ yeni sezon şortumu alamadım baba, bu beni yiyip bitiren bişey..
- alırız oğlumm alırızzz!
+ sahi mi söylüyorsun baba? allahım beynime kan gitmeye başladı, baba kalkamıyorum şuan pc den murat bozu açıp bir de cep telefonumu getirir misin akşam için de hazırlnamam lazım, saçlarım..
berk takma adıyla aranıza sızıp bu sırra vakıf olacam and olsun!
doğuştan hipotansiyon sorunum olmasaydı asla yapmayacak olduğum bir davranış olurdu.
ortalamanın altında bir enerjiyle güne başlıyorum ve devam ediyorum. dikkatimi iyi düzeye getirmek için gün içersinde 2-3 kupa kahve içmem gerekiyor.
her sigara içişimde zaten az olan enerjimin acımasızca sömürüldüğünü farkettikçe bırakma ihtimali giderek kuvvetlenmeye başladı. önceleri iş yerinde içmemeye başladım içersem de bu 2-3 adetle sınırlı kalıyordu. mesai bittikten sonra ise rahatlamanın getirdiği psikoloji yolumun üstündeki ilk tekel büfesinden bir paket winston soft aldırıyordu. buluştuğum dostlarımdan tek bir isteğim vardı o da oturup rahat rahat bira ve sigara içebileceğimiz bir yer. abartmıyorum bir pakete yakın bir sigara tüketiyordum o 4-5 saatlik süre içersinde. eve vardığımda da ise ancak üstümü çıkarıp yatağa kadar gidebilecek bir enerjim kalıyordu. zamanla bundan da nefret etmeye başladım çünkü artık günün yarısı sigara içen ve diğer yarısında içmeyen biri olarak farkı çok net gözlemliyordum. geçirdiğim bu aşamanın hakkaten faydası olmuştu, uzun süre bu farkı hissederek yaşamak sonraki günler için bana umut verdi. daha sonra tamamen bıraktım.
zamanında benim de dahil olduğum sigara içen bütün insanların kendini kandırdığı görüşünü şiddetle savunmaya başladım. hakkaten buna ihtiyacım vardı, bu konuyla ilgili zihnimde faşist düşüncelere bile yer açmaya başlamıştım. gördüğüm her sigara içen insana için için sövüyordum. düşük tansiyon sahibi biri olarak hiperaktif bir hayata kavuşmak da hoşuma gitmişti. bana göre hiperaktif size göre değil.
koku alma duyusunun gelişmesi, dişlerdeki etkisi vs. gibi etkilerine değinmeme bile gerek yok sanırım.
ortalamanın altında bir enerjiyle güne başlıyorum ve devam ediyorum. dikkatimi iyi düzeye getirmek için gün içersinde 2-3 kupa kahve içmem gerekiyor.
her sigara içişimde zaten az olan enerjimin acımasızca sömürüldüğünü farkettikçe bırakma ihtimali giderek kuvvetlenmeye başladı. önceleri iş yerinde içmemeye başladım içersem de bu 2-3 adetle sınırlı kalıyordu. mesai bittikten sonra ise rahatlamanın getirdiği psikoloji yolumun üstündeki ilk tekel büfesinden bir paket winston soft aldırıyordu. buluştuğum dostlarımdan tek bir isteğim vardı o da oturup rahat rahat bira ve sigara içebileceğimiz bir yer. abartmıyorum bir pakete yakın bir sigara tüketiyordum o 4-5 saatlik süre içersinde. eve vardığımda da ise ancak üstümü çıkarıp yatağa kadar gidebilecek bir enerjim kalıyordu. zamanla bundan da nefret etmeye başladım çünkü artık günün yarısı sigara içen ve diğer yarısında içmeyen biri olarak farkı çok net gözlemliyordum. geçirdiğim bu aşamanın hakkaten faydası olmuştu, uzun süre bu farkı hissederek yaşamak sonraki günler için bana umut verdi. daha sonra tamamen bıraktım.
zamanında benim de dahil olduğum sigara içen bütün insanların kendini kandırdığı görüşünü şiddetle savunmaya başladım. hakkaten buna ihtiyacım vardı, bu konuyla ilgili zihnimde faşist düşüncelere bile yer açmaya başlamıştım. gördüğüm her sigara içen insana için için sövüyordum. düşük tansiyon sahibi biri olarak hiperaktif bir hayata kavuşmak da hoşuma gitmişti. bana göre hiperaktif size göre değil.
koku alma duyusunun gelişmesi, dişlerdeki etkisi vs. gibi etkilerine değinmeme bile gerek yok sanırım.
yanlış bir kanıdır. troll o yazara kendi üzerinden kitlelere seslenme imkanı tanımıştır. yazar da bunu değerlendirmektedir. aksi takdirde özel mesaj yoluyla laf anlatmak varken neden entry yöntemini seçsin güzel kardeşim.
troller aslında iyi birer pasördürler. hak etmediği halde gereksiz bir ton enrty sayelerinde istatistikler de yer bulur. gözünüzün önüne getirin geçen haftanın en beğenilen listelerini. emek gerektirmeden hızlı şekilde en eli yüzü düzgün ayarı veren hop! listede.
troller aslında iyi birer pasördürler. hak etmediği halde gereksiz bir ton enrty sayelerinde istatistikler de yer bulur. gözünüzün önüne getirin geçen haftanın en beğenilen listelerini. emek gerektirmeden hızlı şekilde en eli yüzü düzgün ayarı veren hop! listede.
sohbet ettiğim bazı insanların hafızaları. değişen sohbet konuları esnasında okuduğu, izlediği, gördüğü deneyimleri öyle güzel serpiştiriyorlar ki şerefsizim o an sonuna kadar takdir ediyorum. bunlar benim de sık sık yaptığım şeyler olmasına rağmen ben eş dost sohbetlerinde okuduğum kitaptan ya da ne bileyim izlediğim bir filmden o an için cuk oturan örnekler veremiyorum. o an gelmiyor aklıma, geldiği zamanlarda da yalnız oluyorum.
"haklısın dostum ernest hemingway de bir kitabında bu konuyu işlemiş."
lan vallaha nispet yapar gibin amını sikim.
nasıl içimde kaldıysa artık geçen gün 8 yaşındaki yeğenimle top oynuyoruz bana nasıl güzel orta yapabileceğini sordu ben de ona sabri sarıoğlu'nun bu konu üzerine güzel çalışmaları olduğunu söyledim.
- hangi takımda oynuyor?
+ galatasaray'da
- ama dayı ben sabri yazan galatasaray forması görmedim,
+ olum o kült bir futbolcu,
- kürt mü?
+ yok lan kerata kült kült,
- o ne be?
+ iz bırakan, tarzı olan, benzerine az rastlanan,
- ben gidiyorum ya tanımıom ben sabri falan..
+ siktir git yeğenim, dayını kimse anlamadı zaten.
"haklısın dostum ernest hemingway de bir kitabında bu konuyu işlemiş."
lan vallaha nispet yapar gibin amını sikim.
nasıl içimde kaldıysa artık geçen gün 8 yaşındaki yeğenimle top oynuyoruz bana nasıl güzel orta yapabileceğini sordu ben de ona sabri sarıoğlu'nun bu konu üzerine güzel çalışmaları olduğunu söyledim.
- hangi takımda oynuyor?
+ galatasaray'da
- ama dayı ben sabri yazan galatasaray forması görmedim,
+ olum o kült bir futbolcu,
- kürt mü?
+ yok lan kerata kült kült,
- o ne be?
+ iz bırakan, tarzı olan, benzerine az rastlanan,
- ben gidiyorum ya tanımıom ben sabri falan..
+ siktir git yeğenim, dayını kimse anlamadı zaten.
kayın validesinden de büyüktür muhtemelen. lan bir de bu insanlara anne baba demesi yok mu, gözüne gözüne vurasım geliyor. bana giren çıkan olmasa bile ifrit oluyorum arkadaş, varlıkları bile başlı başına rahatsızlık sebebi.
önümden götü kollama derdiyle yan yan yengeç gibi yürürken,
- lan bak yine tekme atarsan bu sefer tırmalarım
+ ahaha geç lan geç bişey yapmıcam
- bravo dostum adam oluyorsun
+ hemen götün mü kalktı lan ibiş
- teker tkeker gel lan
+ gaçma!
- lan bak yine tekme atarsan bu sefer tırmalarım
+ ahaha geç lan geç bişey yapmıcam
- bravo dostum adam oluyorsun
+ hemen götün mü kalktı lan ibiş
- teker tkeker gel lan
+ gaçma!
buna bozulan insandan 10 kat daha insandır.
kırılır o parmak. lan böyle dile getire getire yayıyosunuz bu efsaneyi her seviştiğimiz hatun elini götümüze atmaya başladı. bu g noktası hikayesini gizli bir ibnenin kasıtlı olarak yaydığına inanıyorum. götünü yalatmanın bahanesi amını zikim.