bugün
- evlilikteki en büyük sorun4
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- bugün de meme atan olmaması5
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- olduğundan genç göstermek10
- köyde gece tuvalete gitmek7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- sözlük kadınları5
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- ez te hezdikim6
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- üniversite sınavına geç kalmak7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- bir gün ölecek olmak7
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- alevilerde muhammed ismi5
- balkonu camla kaplatmak7
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- istanbul6
- 22 haziran 20262
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- milli takımımızın balonu patladı7
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- paris te son tango2
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- 2026 dünya kupası14
- opel omega b2
- yazarların en sevdiği meyve9
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- futbol12
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- güne bir şarkı bırak18
- red bull2
- sigaranın içinde 4 bin çeşit zehir olması2
- pornoyu bırakmak5
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi2
- yenidünya2
- asosyal olmanın sebepleri7
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
entry'ler (20)
-1.80 civarı bi tip.
-sağa sola uçuyo.
-ben ona leyofirenko diyorum.
-sağa sola uçuyo.
-ben ona leyofirenko diyorum.
darth vader:
-phhh...phh...
-you failed me for the last time...
-kkkkkkkahhhhkkkahhhhhhhoohkkıkkkk
-don't make me destroy you...phh...phhhhh
-kkkkkkııııkıısssskklkjkjlkjskıslausoaus (bkz: abartma kenan)ahhh
-çok sıktık lan... (bkz: kenan abartma dedik) (bkz: kenan sallama olm)
-phhh...phh...
-you failed me for the last time...
-kkkkkkkahhhhkkkahhhhhhhoohkkıkkkk
-don't make me destroy you...phh...phhhhh
-kkkkkkııııkıısssskklkjkjlkjskıslausoaus (bkz: abartma kenan)ahhh
-çok sıktık lan... (bkz: kenan abartma dedik) (bkz: kenan sallama olm)
anladığım kadarıyla bir yazar.ama yine de şöyle diyaloglara sebep verebilecek bir cümle
-su değil kezzap
-ne?
-elindeki
-hadi!
-evet.kezzap o.
-naapıyon kezzapla
-misafirlerin falan suratına atıyorum
-ah..ee...hıı...ben gideyim
-git
-su değil kezzap
-ne?
-elindeki
-hadi!
-evet.kezzap o.
-naapıyon kezzapla
-misafirlerin falan suratına atıyorum
-ah..ee...hıı...ben gideyim
-git
klasik gitar öğrenmek şarkı çalmayı öğrenmekten daha zordur.o yüzden bunu söyleyenler haklıdır.
· yeşilçam daki mantıksız sahneler ...
· kewell ın fenerbahçe ye transferi (10) ...
· kewell ın fenerbahçe ye transferi (10) ...
· kadınlar da taciz eder ...
· abdullah öcalan ...
· abdullah öcalan ...
belki az bira imek için yapılabilecek olan bir eylem.
evet...şebnem ferah'a bir kastım yok ama amy lee ile böyle kıyaslaması, bir tutulması ona karşı bir antipati beslememe sebep oldu.kardeşim,söylemesen olmuyor mu?batırma şu şarkıyı!kimle yarışıyorsun anlamıyorum ki?!(belki haksızımdır, kadın yarışmaya falan çalımıyordur, ama ne yapayım yapılan yorumlar beni bu seviyeye getirdi)
evsizdir,üşüyordur.ama evi barkı arabası paraası çocukları karısı olan ve mutlu bir insansa ve kar yağmasına sevinmiyorsa içinde hayvanlık-mallık-hödüklük arası birşeyler bulunduğundan şüphe edilmelidir.
(bkz.ee yarın noolcak?)
yalan mı?bi gün milli bi gün başka şey.
yalan mı?bi gün milli bi gün başka şey.
sediğim bir salata türü. yeşil yeşil güzel ne biliyim işte. üstüne yağ limon falan. biraz havuç fena olmaz. biraz da sos dökülebilir. soğan falan da koyalım. turp koyalım...eveet artık o bir kıvırcık salata dağil.
-büyük..
-evet
-yani?
-e sokacam işte
-ne!sokmak mı!terbiyesiz
-nooldu hayriye?
-a-a bide nooldu diyo şerefsiz
-eee sikecem şimdi haa
-boşanalım abdürrezzak!
-s.....
-evet
-yani?
-e sokacam işte
-ne!sokmak mı!terbiyesiz
-nooldu hayriye?
-a-a bide nooldu diyo şerefsiz
-eee sikecem şimdi haa
-boşanalım abdürrezzak!
-s.....
-i want to play game
-hayat denen oyun, okudun mu on sen?
-yoo niye..
-ohooo bide gelmiş konuşuyo mal
-hayat denen oyun, okudun mu on sen?
-yoo niye..
-ohooo bide gelmiş konuşuyo mal
belgeleri olmayan ya da önemsiz olan insandır.
facebookta her tarafta karşımıza çıkmasından dolayı gına getirmiş olan ulvi, bana bu nefret duygusunu yaşatmıştır,evet,bunu yaptı.
uzaktan görüntüsü korkutucu olacaktır...aslında belki uzaktan darth maul'e falan benzeyebilir...
(bkz: darth maul)
(bkz: darth maul)
bi' ara n97 almaya çabalamak...evet...telefonum eskidi ve hayallerimi süsleye şey bu...
ağızınızdan çıkan garip parçlalar olayı daha da kötüleştirebilir.bunun üzerine bir de mendil falan yoksa...yandınız...yazık
normaldir.hiç anormal değildir kesinlikle hakederler. bu yapılmalıdır. destekliyorum. evet. onlar birer öküz.
yazılan: sen çok çalışıyorsun, ben çok çalışıyorum yoruluyoruz
okunan:sen çok çalışıyorsun, ben bok çalışıyorum yoruluyoruz tabi
sonuc: anlayamamak
kurulan cümle: ahaha gel lan bak ne yazıyo ehe!
sonuc2: asdf!?lan?!demin böyle yazmiyodu nooldu?!
okunan:sen çok çalışıyorsun, ben bok çalışıyorum yoruluyoruz tabi
sonuc: anlayamamak
kurulan cümle: ahaha gel lan bak ne yazıyo ehe!
sonuc2: asdf!?lan?!demin böyle yazmiyodu nooldu?!