bugün
- kadir inanır14
- true nun çaylak olması11
- sözlüğü bırakmak istemek7
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- velvet27
- feminist sloganı3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı8
- seri gizli artı oy veren melek7
- yazarların iyi olduğu konular9
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- aylık 318 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- gerçekliği sorgulatan 5 iddialı film2
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- sedat pekmez21
- arkadaşlar deja vu yaşıyorum2
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- aile evinde yaşamak13
- kemalist dünya19
- salak erkek neden bu kadar çok7
- ciguli kral3
- neden herkes evleniyor hala2
- kemalist vs ot yiyen köpek4
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- kadir inanır'ın 58 yıllık kariyeri2
- ktç abinin çaylak olması5
- savcı ile sevgili olan mafya2
- ebu muhammed el culani4
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek2
- artık şaşırmıyorum2
- amigo kızı olan sözlük kızları2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- galatasaray lobisi11
- dedehatun'un elleri2
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- ingiliz aksanı6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- birader yazar olmak13
- herzevekil'in biraz şey olması6
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- 2026 dünya kupası25
- tavuk iskender4
entry'ler (26)
keşke teze daha erken başlasaydım.
keşke, keşke deyince zaman geriye aksa.
aylar sonra editi: zaman geriye akmadı lakin, "çalış çabala" ile bitti o tez. hatta, yarın doktora mülakatına gireceğim. al işte! yine tırıs tırıs. bitmeyecek bu çile...
keşke, keşke deyince zaman geriye aksa.
aylar sonra editi: zaman geriye akmadı lakin, "çalış çabala" ile bitti o tez. hatta, yarın doktora mülakatına gireceğim. al işte! yine tırıs tırıs. bitmeyecek bu çile...
artık geçmiş soruları çözmeme de gerek kalmayacak; her dönemdekine giriyorum. canım sıkılıyor, pazar uykumun içne edesim geliyor, 40 lira bana batıyor, süre yettirememekten zevk alıyorum, bu sebeple de ales'e giriyorum. ihtiyacım olmadığı halde, ösym' nin benden habersiz sınav yapmasına artık izin vermiyorum; çok fena bağımlılık yaptı bende. kpds, üds ve ales; mükemmel üçlüm benim.
ales' e gelince, fena değildi ama o 2 dakika yok mu, ah o 2 dakika... olsaydı daha neler yapacaktım...
ales' e gelince, fena değildi ama o 2 dakika yok mu, ah o 2 dakika... olsaydı daha neler yapacaktım...
kendilerini böyle hisseden bu arkadaşlarımızdan bazıları, bu "sözde" açıklarını kapatmak için felsefeye, psikolojiye yönelirler ki; etkileyici düşünce ve konuşmalarla kızlar arasında saygı ve sevgi görsün. bence gereksizdir, eğer birşeyler öğrenilecekse, kendi kendini ortamda yükseltmek amacıyla değil; gerçekten istenildiği ve merak edip ilgi duyulduğu için yapılmalıdır. çünkü, kısık gözlerle sigara içip felsefi konuşmak, sanıldığı kadar hoş gözükmeyebilir.
muhtemelen o zaman da;
"hımmm.. demek uzayda cisimlerin kendi aralarında çekim gücü yok... iyi de düşe düşe niye kafama düştü yine bu? hemen laboratuvara gitmeliyim..."
diyecekti ve sonuçta tekrar, kepler' den kalan 3 yasayı miras olarak devralıp, yine evrensel kütle çekim yasasını bulacaktı. *
"hımmm.. demek uzayda cisimlerin kendi aralarında çekim gücü yok... iyi de düşe düşe niye kafama düştü yine bu? hemen laboratuvara gitmeliyim..."
diyecekti ve sonuçta tekrar, kepler' den kalan 3 yasayı miras olarak devralıp, yine evrensel kütle çekim yasasını bulacaktı. *
ülkenin en büyük sorunu vajinusmus olacak; rica edelim, şimdiden bunun da açılım planları yapılsın.
hayret şaşırdım; kimse zaman gazetesindeki tüm yazarların favorisini yazmamış.
(bkz: fetullah gülen)
(bkz: fetullah gülen)
"ölümdür yaşanan tek başına; aşk iki kişiliktir."
ezginin günlüğü - şiir: ataol behramoğlu; müzik: nadir göktürk.
ezginin günlüğü - şiir: ataol behramoğlu; müzik: nadir göktürk.
"annesinden öğrendiği ilk dil"i kürtçe olan bir insan, nasıl ki sonradan türkçe öğrenebiliyor; aslında kürt olan ve kürtçe bilmeyen bir insan da pek ala bunu yapabilir. bence şaşılacak birşey yok. şaşılacak asıl şey; nasıl herkese karşı bu kadar önyargılı davranmaya başladığımız ve kürt lafını dahi duyunca küfürler sallayabildiğimizdir. büyük bir ihtimalle, bunun çabasını gösteren insan, eğer içinde fesatlık taşıyarak yapsaydı bunu; hiç uğraşmaz, zaten çoktan dağa çıkmış olurdu.
iyiydi iyiydi... en son daha cuma günü ders anlatan, gözetmen öğretim görevlisinin, cumartesi gününü nasıl geçirdiğni merak ettirdi bana. insan bu kadar mı iştahlı olur sınav kurallarını anlatmaya? cumartesi gün boyunca bu konuşmasına mı hazırlandı acaba? sınıfa bakıyorsun; hepsi bu uğurda yıllanmış tipler, seni oturtur sıraya, üds kursu bile verebilir... hayır yani, nedir bu uzun uzun " arkadaşlar, biliyorsunuz, tek tek bakıp cep telefonlarınızı kontrol etme imkanımız yok, hoş zaten buna yetkimiz de yok..." lafları, gülümsemeler falan? farkında olmadan komedi dükkanına mı girdik nedir? neyse.
o değil de, bana da pek iyi geldi. valla... kültür fizik yaptım. kaç gündür dışarı çıkmıyordum, iyi oldu iyi... epeydir sağ elim, mouse kullanmaktan kasılmıştı; yuvarlakları doldururken, kendi ekseni etrafında döndü, o da sevindi belli ki...
ve o lyuba' nın dramı... valla hüzünlendim be... zavallı mamutun iskeletini ct' ye maruz bırakan o elleriniz kırılsın!!!
neyse işte, netice olarak, tüm akademisyen adayları, hep birlikte dışarı çıktık ve baharın gelişini kutladık. valla iyiydi, herkesi bir arada görmek duygulandırdı beni...
o değil de, bana da pek iyi geldi. valla... kültür fizik yaptım. kaç gündür dışarı çıkmıyordum, iyi oldu iyi... epeydir sağ elim, mouse kullanmaktan kasılmıştı; yuvarlakları doldururken, kendi ekseni etrafında döndü, o da sevindi belli ki...
ve o lyuba' nın dramı... valla hüzünlendim be... zavallı mamutun iskeletini ct' ye maruz bırakan o elleriniz kırılsın!!!
neyse işte, netice olarak, tüm akademisyen adayları, hep birlikte dışarı çıktık ve baharın gelişini kutladık. valla iyiydi, herkesi bir arada görmek duygulandırdı beni...
ev sahibiyle, hayatın zorluğuna dair ciddi ciddi muhabbete girdiğin andır.
çok gülmekten dolayı, mideye giren kramplar da neden olabilir.
kopya çekerken yakalanma korkusu.
kalpten önce, başka uvuzlarının derdine düşmeleri ve bunu da son derece belli etmeleri.
bu cemaat evlerinde kalan bir arkadaşımın, bizim için yaptığı eylemdi. garibim, biz imana gelelim diye, parasını bizim için -kendi isteğiyle- ödüyordu. valla üzülüyordum. okumuyorduk ki biz onları. bazen topluca yemek yediğimizde sofra bezi niyetine halıya seriyorduk. işe yarıyordu yani yine de. severdik arkadaşımızı da; kalbini kırmış olmayalım diye söyleyemezdik. sağolsun, pek bi düşünürdü bizi.
ikisinin de elinden tutup kreşe götürecek ebeveynleri olabilirim.
rahat edilemez, yatağa girdikten anca saatler sonra uyunabilir *.
zannımca, endişeye mahal yok; zira, merak etmeyin hiçbiriniz öyle değilsiniz.
böyle bir örneğe günümüz şartlarında da, yaşadığımız coğrafyada da rastlamak pek mümkün değildir. lakin rastlarsam da hoşuma gider ne yalan söyliyim.